Rva 48.v maaseudulla Osa 2.

Anonyymi

Nyt traktori oli tonttimme rajalla.
Huomasin ukon ajaessaan katselevan kohti minua.
"Huomasi minut jestas"!! Sanoin ääneen ja huomasin traktorin kääntyvän pihallemme johtavalle tielle.
"Voi ei", ajattelin jatkaen rikkaruohojen epätoivoista tökkimistä työkalullani.

Traktori pysähtyi viereeni. Ukko, Kalevi nimeltään, sammutti traktorin, aukaisi traktorin oven ja sytytti tupakan minua traktorin korkeuksista katsoen kuin ääliötä.

"Mitäs se pikkurouva täällä tissit heiluen touhuaa"? Ukko kysyi tyypilliseen loukkaavaan tapaansa jatkaen.
"Eihän tuosta tule mitään! Onkos isäntä taas työreissuiillaan kun pikkuemäntä yksin täällä uhkea perse pyllistellen touhuaa"?
"Onhan se nyt saksassa taas koko viikon", vastasin kasvoni punastellen kun ukko tuijotteli tutkivasti rintojani traktorissaan istuen.
"Jahas, pitääkö tässä alkaa opettamaan pikkurouvaa rikkaruohoja kitkemään, kun eihän tuosta näytä mitään tulevan". Ukko sanoi ja kapusi alas kulkuneuvostaan.

Kalevi tuli taakseni ja painautui tiukasti kiinni vartalooni.
Hän ohjasi käteni uuteen asentoon rikkaruohoraudan varteen alkaen työstämään käsistäni kiinni pitäen oikeaa tapaa kitkemiseen.
En kehdannut sanoa mitään, vaikka ukko oli liian lähentelevä ja myötäilin Kalevin ohjailuani kuin marionetti mutta rikkaruohot tosiaankin alkoivat irtoilla maasta. Olin ukon tiukasta läheisyydestä johtuen täysin kasvoiltani punastunut korvianikin polttaessa.

Yhä kiinni vartalo kiinni selässäni, käsistäni irti päästäen Kalevi käski, "pikkurouva kokeilee nyt itse".
Rikkaruohoja tökkien, tunsin äkkiä ukon puristavan lujasti molempia rintojani! Jatkoin työskentelyä kuin mitään rietasta siinä edes tapahtuisi.
Ihmettelin itseäni! Kuinka saatan antaa tuon julkean törkimyksen kouria rintojani noin. Olin kiihottunut!
Minulle tuli hälläväliä olo, joka minulle korkeakoulutetulle, hyvässä ammatissa ja korkeassa asemassa työskentelevälle täsmälliselle ja johdonmukaiselle sosiaalialan virkanaiselle, oli jotakin täysin uutta ja vierasta!!

Seisoin työkalun varresta kiinni pitäen Kalevin kouriessa rintojani lujaa.
Ukko nipisteli nännejäni ohuen kesämekkoni läpi eikä kukaan koskaan ole minua noin törkeästi kourinut ja kohdellut aiemmin. Ihmettelin kiimaisuuttani ja kummallista tunnettani olla vieraan miehen seksuaalisessa, rajussa käsittelyssä, antautuen siihen nöyryyttämiseeni kuin typerä lutka.

Kalevi laski kättään alemmas, ja vailla minkäänlaista romanttisuutta työnsi ison kätensä mekon alle haaroihini.
Kiljaisin vaistomaisesti yrittäen miestä kädestä pitäen estää minun häpäisyäni.
Ukko oli kuitenkin niin vahva, että vastustelustani ei ollut minkäänlaista tehoa miehen aikeille.
"Pikkurouvan vittuhan on aivan märkänä"! Ukko totesi törkeästi, hangaten samalla määrätietoisesti sormillaan minua klitoriksestani pikkuhousujeni päältä. 
Tunsin häpeää itsestäni mutta kiimani oli nyt itsetuntoni säilyttämistä houkuttelevampaa, eikä kunniani merkannut juuri sillä hetkellä enää yhtikäs mitään!
"Arvasinhan minä, että pikkurouva on pelkkä kyrvän puutteessa oleva söpö kiimainen narttu"!

3

3568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella kiihottava kertomus..jatka vaan...

• Löysi nainen uuden puolen itsestään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3205
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2253
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1839
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      26
      1698
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe