Rva 48.v maaseudulla Osa 2.

Anonyymi

Nyt traktori oli tonttimme rajalla.
Huomasin ukon ajaessaan katselevan kohti minua.
"Huomasi minut jestas"!! Sanoin ääneen ja huomasin traktorin kääntyvän pihallemme johtavalle tielle.
"Voi ei", ajattelin jatkaen rikkaruohojen epätoivoista tökkimistä työkalullani.

Traktori pysähtyi viereeni. Ukko, Kalevi nimeltään, sammutti traktorin, aukaisi traktorin oven ja sytytti tupakan minua traktorin korkeuksista katsoen kuin ääliötä.

"Mitäs se pikkurouva täällä tissit heiluen touhuaa"? Ukko kysyi tyypilliseen loukkaavaan tapaansa jatkaen.
"Eihän tuosta tule mitään! Onkos isäntä taas työreissuiillaan kun pikkuemäntä yksin täällä uhkea perse pyllistellen touhuaa"?
"Onhan se nyt saksassa taas koko viikon", vastasin kasvoni punastellen kun ukko tuijotteli tutkivasti rintojani traktorissaan istuen.
"Jahas, pitääkö tässä alkaa opettamaan pikkurouvaa rikkaruohoja kitkemään, kun eihän tuosta näytä mitään tulevan". Ukko sanoi ja kapusi alas kulkuneuvostaan.

Kalevi tuli taakseni ja painautui tiukasti kiinni vartalooni.
Hän ohjasi käteni uuteen asentoon rikkaruohoraudan varteen alkaen työstämään käsistäni kiinni pitäen oikeaa tapaa kitkemiseen.
En kehdannut sanoa mitään, vaikka ukko oli liian lähentelevä ja myötäilin Kalevin ohjailuani kuin marionetti mutta rikkaruohot tosiaankin alkoivat irtoilla maasta. Olin ukon tiukasta läheisyydestä johtuen täysin kasvoiltani punastunut korvianikin polttaessa.

Yhä kiinni vartalo kiinni selässäni, käsistäni irti päästäen Kalevi käski, "pikkurouva kokeilee nyt itse".
Rikkaruohoja tökkien, tunsin äkkiä ukon puristavan lujasti molempia rintojani! Jatkoin työskentelyä kuin mitään rietasta siinä edes tapahtuisi.
Ihmettelin itseäni! Kuinka saatan antaa tuon julkean törkimyksen kouria rintojani noin. Olin kiihottunut!
Minulle tuli hälläväliä olo, joka minulle korkeakoulutetulle, hyvässä ammatissa ja korkeassa asemassa työskentelevälle täsmälliselle ja johdonmukaiselle sosiaalialan virkanaiselle, oli jotakin täysin uutta ja vierasta!!

Seisoin työkalun varresta kiinni pitäen Kalevin kouriessa rintojani lujaa.
Ukko nipisteli nännejäni ohuen kesämekkoni läpi eikä kukaan koskaan ole minua noin törkeästi kourinut ja kohdellut aiemmin. Ihmettelin kiimaisuuttani ja kummallista tunnettani olla vieraan miehen seksuaalisessa, rajussa käsittelyssä, antautuen siihen nöyryyttämiseeni kuin typerä lutka.

Kalevi laski kättään alemmas, ja vailla minkäänlaista romanttisuutta työnsi ison kätensä mekon alle haaroihini.
Kiljaisin vaistomaisesti yrittäen miestä kädestä pitäen estää minun häpäisyäni.
Ukko oli kuitenkin niin vahva, että vastustelustani ei ollut minkäänlaista tehoa miehen aikeille.
"Pikkurouvan vittuhan on aivan märkänä"! Ukko totesi törkeästi, hangaten samalla määrätietoisesti sormillaan minua klitoriksestani pikkuhousujeni päältä. 
Tunsin häpeää itsestäni mutta kiimani oli nyt itsetuntoni säilyttämistä houkuttelevampaa, eikä kunniani merkannut juuri sillä hetkellä enää yhtikäs mitään!
"Arvasinhan minä, että pikkurouva on pelkkä kyrvän puutteessa oleva söpö kiimainen narttu"!

3

3950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella kiihottava kertomus..jatka vaan...

• Löysi nainen uuden puolen itsestään.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      265
      5293
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      64
      4287
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      120
      4281
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3670
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3667
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      44
      3520
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      35
      2817
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2616
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2586
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      69
      2435
    Aihe