Rva 48.v maaseudulla Osa 2.

Anonyymi

Nyt traktori oli tonttimme rajalla.
Huomasin ukon ajaessaan katselevan kohti minua.
"Huomasi minut jestas"!! Sanoin ääneen ja huomasin traktorin kääntyvän pihallemme johtavalle tielle.
"Voi ei", ajattelin jatkaen rikkaruohojen epätoivoista tökkimistä työkalullani.

Traktori pysähtyi viereeni. Ukko, Kalevi nimeltään, sammutti traktorin, aukaisi traktorin oven ja sytytti tupakan minua traktorin korkeuksista katsoen kuin ääliötä.

"Mitäs se pikkurouva täällä tissit heiluen touhuaa"? Ukko kysyi tyypilliseen loukkaavaan tapaansa jatkaen.
"Eihän tuosta tule mitään! Onkos isäntä taas työreissuiillaan kun pikkuemäntä yksin täällä uhkea perse pyllistellen touhuaa"?
"Onhan se nyt saksassa taas koko viikon", vastasin kasvoni punastellen kun ukko tuijotteli tutkivasti rintojani traktorissaan istuen.
"Jahas, pitääkö tässä alkaa opettamaan pikkurouvaa rikkaruohoja kitkemään, kun eihän tuosta näytä mitään tulevan". Ukko sanoi ja kapusi alas kulkuneuvostaan.

Kalevi tuli taakseni ja painautui tiukasti kiinni vartalooni.
Hän ohjasi käteni uuteen asentoon rikkaruohoraudan varteen alkaen työstämään käsistäni kiinni pitäen oikeaa tapaa kitkemiseen.
En kehdannut sanoa mitään, vaikka ukko oli liian lähentelevä ja myötäilin Kalevin ohjailuani kuin marionetti mutta rikkaruohot tosiaankin alkoivat irtoilla maasta. Olin ukon tiukasta läheisyydestä johtuen täysin kasvoiltani punastunut korvianikin polttaessa.

Yhä kiinni vartalo kiinni selässäni, käsistäni irti päästäen Kalevi käski, "pikkurouva kokeilee nyt itse".
Rikkaruohoja tökkien, tunsin äkkiä ukon puristavan lujasti molempia rintojani! Jatkoin työskentelyä kuin mitään rietasta siinä edes tapahtuisi.
Ihmettelin itseäni! Kuinka saatan antaa tuon julkean törkimyksen kouria rintojani noin. Olin kiihottunut!
Minulle tuli hälläväliä olo, joka minulle korkeakoulutetulle, hyvässä ammatissa ja korkeassa asemassa työskentelevälle täsmälliselle ja johdonmukaiselle sosiaalialan virkanaiselle, oli jotakin täysin uutta ja vierasta!!

Seisoin työkalun varresta kiinni pitäen Kalevin kouriessa rintojani lujaa.
Ukko nipisteli nännejäni ohuen kesämekkoni läpi eikä kukaan koskaan ole minua noin törkeästi kourinut ja kohdellut aiemmin. Ihmettelin kiimaisuuttani ja kummallista tunnettani olla vieraan miehen seksuaalisessa, rajussa käsittelyssä, antautuen siihen nöyryyttämiseeni kuin typerä lutka.

Kalevi laski kättään alemmas, ja vailla minkäänlaista romanttisuutta työnsi ison kätensä mekon alle haaroihini.
Kiljaisin vaistomaisesti yrittäen miestä kädestä pitäen estää minun häpäisyäni.
Ukko oli kuitenkin niin vahva, että vastustelustani ei ollut minkäänlaista tehoa miehen aikeille.
"Pikkurouvan vittuhan on aivan märkänä"! Ukko totesi törkeästi, hangaten samalla määrätietoisesti sormillaan minua klitoriksestani pikkuhousujeni päältä. 
Tunsin häpeää itsestäni mutta kiimani oli nyt itsetuntoni säilyttämistä houkuttelevampaa, eikä kunniani merkannut juuri sillä hetkellä enää yhtikäs mitään!
"Arvasinhan minä, että pikkurouva on pelkkä kyrvän puutteessa oleva söpö kiimainen narttu"!

3

3403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella kiihottava kertomus..jatka vaan...

    • Löysi nainen uuden puolen itsestään.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe