Rva 48.v maaseudulla Osa 3

Anonyymi

Kalevi läimäytti pyllylleni kämmenellään niin lujaa, että läimäyksen ääni kuului varmasti kilometrin päähän
Ukko tarrasi kaksin käsin pakaroihini kehuen niitä muhkeiksi kuin kinkku.
Mies puristeli niitä niin lujaa, että se sattui mutta se sai minut vain entistäkin kiihkeämmäksi.
"Tuhma tyttö on kiimassa, eikö"? Kalevi kysyi ottaen minua hiuksistani kiinni.
"Vastaa lutka, oletko tuhma tyttö"?
En tuohon kehdannut edes vastata ja ukko ottikin hiuksistani lujemman otteen ja läimäytti äkkiä kämmenellään kasvoilleni!
Nyt tiesin, ettei tuota miestä kannattanut suututtaa.
Nöyryyttävä kuumotus poskellani vastasin peloissani häpeää tuntien, "Olen tuhma tyttö"!
Se tuntui niin alentavalta sanoa, mutta en tiennyt, että se oli vasta alkua vielä pahemmalle, tulevalle häpeälleni.

"RIISUUNNU LUTKA!!" Ukko huusi lujaa ja äänensävyllä, että tottelemattomuuttani ei hän varmasti nyt sietäisi.
En ehtinyt kuin hetken epäröidä, kun mies läimäytti jälleen kämmenellään lujaa poskilleni.
Pudotin hädissäni  ja alistettuna olkapäiltäni kesämekko olkaimet niin, että mekko valahti itsekseen paljastaen läpikuultavien rintaliivien verhoavat rintani.
Mies siirtyi askeleen taaksepäin nähdäkseen minut kokonaisuutena paremmin.
"Mekko pois päältä isotissinen lehmä"! Ukko ärjäisi!
Annoin mekon pudota maahan ja siinä häveten olin irstaan naapurimiehen katseltavana omalla kotipihallani.
Jos kylätiellä olisi liikkunut juuri silloin joku, olisi hän nähnyt jotain eroottisen erikoista, minut siinä alusasuissani seisoen nöyrästi vanhan herran edessä, kasvot kuumoittavan punaisina häpeillen.
"Olet pirun seksikäs huora", ukko kehui.

Aikansa minua katseltuaan, ukko tarrasi sormineen kipeää tehden lujasti nänneihini, vetäen niistä minua lähemmäs itseään.
Kalevi otti minusta halaus otteen, kaatoi minua alas, ja alkoi suutelemaan minua kiihkeästi. Ukon märkä kieli tunkeutui suuhuni ja katsoin parhaakseni vastata kielelläni hänen vaativaan suudelmaansa.
Kuinka suudelmakin voi saada aikaan näin nöyryyttävän tunteen, ajattelin kielini pyöriessä vanhan herran märässä suussa kuin hyrrä.

Ukon käsi tunkeutui pikkuhousujen kauluksesta vaolleni ja tunsin kun 2 paksua sormea tunkeutui sisääni.
"Märkä kiimainen lehmä" ukko sähisi loukaten minua.
Kalevi tarttui pikkuhousuihini ja yhdellä kiskaisulla veti pikkuhousuni repäisten ne irti iholtani.
Ukko käski minun avata suuni ja tunki kiimaltani tuoksuvat ja maistuvat märät pikkuhousuni nöyryyttävästi suuhuni.
"Maista märkää vittuasi lutka" , Kalevi komensi.
Pikkuhousut suussani, ukko alkoi repimään rintaliivejäni riekaleiksi. Ukko retuutti rintaliivejäni niin, että punaiset jäljet jäivät rintoihin ja iholleni tätä todistamaan. Olin nyt häpeällisestä alasti naapurimiehen armoilla pihamaallamme.

Ukko komensi minut seisomaan kädet niskani taakse nostettuna, jalat levälläni!
En edes harkinnut vastustella enää hänen vaatimustaan ja siinä seisoin nöyryytettynä virnuilevan perverssin ukkelin edessä, pälyillen pelokkaana kylätielle, ettei kukaan vain näkisi häpeääni siinä pihallamme.

1

3109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alistaminen ja häpäisi kiihoittavat. Julkinen nainti muiden katsellessa on jotain äärimmäisen haluttavaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe