Rva 48.v maaseudulla Osa 4

Anonyymi

Ukko tarrasi hiuksistani uudelleen ja lähti retuuttaen kuljettamaan minua kohti traktoriaan.
Kalevi painoi minua kurkustani selkä edellä vasten isoa traktorin rengasta.
Kurkustani lujaa kiinni pitäen ja kuristaen, ukko käski minun levittää jalkani ja jälleen 2 hänen sormeaan tunkeutui väkisin vakooni.
Minulta ei nyt kysytty lupaa mihinkään, kuinka aina aikaisemmin olin tottunut!
Onneksi sentään olimme traktorin ja talomme välissä, ettei kukaan voinut kylätiellä enää nähdä meitä siinä!

Ukko alkoi naimaan pilluani keski- ja nimettömällä sormillaan järkyttävällä nopeudella, nimitellen minua samalla kaikin mahdollisin tavoin.
Jalkani vapisivat, tunsin sellaista ihanuutta kehossani, etten koskaan.
Orgasmini tuli äkkiä ja yhtä lujaa kuin räjähdys, ukon vatkatessa armotta sormiaan litisevässä, märässä pimsassani.
"Ooo, mikä narttu!" Ukko huusi riemuissaan, kun pimsani syöksi orgasminesteitä sykkivästä  vaginastani valtoimenaan!
En ollut koskaan kokenut moista noin hurjaa orgasmia, jossa pilluni syöksee kiimalimaansa hallitsemattomasti pitkin reisiäni!
Minua nolotti niin!!

Jalkani vatkasi yhä orgasmin jälkitilassa, kun ukko työnsi kiimalimaiset sormensa suuhuni.
"Maista orkkuvittuasi huora"! Kalevi sähisi minua pilkaten.
Maistoin tuon nolon maun suussani. Omaa kiimaani!

Ukko painoi minut polvilleni. Hänen etumuksensa oli nyt siinä silmieni edessä.
" Nyt ime lutka kyrpää"! Ukko komensi vastivasti.
Kädet vavisten, auoin ukon haalareista 5 nappia niin, että sain ukon jäykän peniksen kaivettua hänen alushousistaan. Se ei ollut niinkään pitkä mutta paksuutta sillä oli 2 kertaa enemmän kuin miehelläni ja ukon pussit oli valtavat kuin oreilla joiden kookkautta olin aina taivastellut.
Siinä edessäni, naapurin jäykkä kalu oli vaativana kasvojeni edessä.
"Suuhun se nyt"! Kalevi käski.
Aukaisin suuni ja kovan kyrvän päässä olleet kirkkaat tipat maistuivat riettaalta suussani.

Ukko painoi päätäni vasten traktorin rengasta alkaen naida suutani.
"Pidä lutka se panoreikäsi vain kunnolla auki" ukko komensi, alkaen työntelemään penistään yhä syvemmälle suuhuni.
Ukko nussi vauhtia kiihdyttäen suutani ja äänteli nautinnosta siihen malliin, että tiesin hänen pian laukeavan.
"Ei, ei suuhun spermaa" ajattelin hädissäni yrittäen saada kalun pois naimasta suutani.
Äkkiä ukko survaisi kyrpänsä nieluuni saakka, tunsin traktorin renkaanpultin kolahtavan takaraivooni.

Ukko painoi lantiollaan päätäni hänen ja renkaan väliin niin, etten voinut liikahtaakaan.
Kyrpä jäykistyi yhä lisää suussani, kunnes se hurjana sykkien alkoi suihkimaan spermojaan suuhuni!
En ollut koskaan suostunut, että kukaan ikinä olisi saanut suuhuni spermojaan ruiskia, mutta kun nyt suuni täyttyi ukon spermoista minun mahtamatta sille yhtään mitään.
Silti ukon sperman vahva maku oli yllättäen mielestäni kummallisen rietasta ja ihanaa eikä ollenkaan ällöttävää, kuten olin aina kuvitellut.

"Uhhuh, miten hyvä kullinlutkuttaja pikkulutka rouva olikaan" Kalevi sanoi hetken hiljaisuuden rikkoen.
"Nuole huora kulli puhtaaksi" ukko komensi. Nielaisin ensin nöyrästi suussani maistuvat spermat ja alistuneena aloin nuolemaan ukon yhä puolijäykkänä olevas paksua penistä.
Aloin suurimman kiimani haihduttua tuntemaan häpeää tapahtuneesta.
Silti en halunnut hermostuttaa ukkoa ja nuolin häpeissäni ukon kyrpää, kunnes hän sanoi.
"Näkisipä ukkosi, kuinka söpö, ylpeä pikkurouva siinä on nyt vieraan miehen kyrpää kiihkeästi nuolemassa."
Totuus kolahti kuin pommi!
Olen pettänyt miestäni!!!

Ukko sanoi, "kiitos pikkulutka hyvästä suihinotosta", kapusi traktoriinsa lähtien ajamaan pois.
Tajusin äkkiä olevani siinä alasti ja nappasin nopeasti kesämekkoni suojakseni, juosten kotiin sisälle.
Katumus alkoi takoa päässäni. "Miksi juuri tuollaisen sian kanssa halusin",mietin soimaten itseäni häpeissäni.

Kun kohta menin takaisin ulos keräilemään riekaleiksi revittyjä alusasujani, pääsi minulta itkut!
Ukon sperma maistui yhä nöyryyttävästi suussani. Kuinka saatoin pettää miestäni tällä tavoin?!

En siinä vain arvannut, että nöyryytykseni maaseudulla olivat olleet nyt vasta kaiken alkua!

1

3157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä niin. Mitä tuleman pitää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe