Rva 48.v maaseudulla Osa 5

Anonyymi

Olin koko aamupäivän soimannut itseäni edellisen päivän pettämisestäni.
Alistumalla vieraan miehen käytettäväksi, olin tehnyt itsestäni miestään pettävän lutkan.
En voinut ymmärtää enää itseäni miksi käyttäydyin niin.
Kalevin paksu penis kokonaan suussani sykkien sinne spermojaan ja hänen karvaiset valtavat pallinsa painautuneina vasten leukaani, piirtyivät taukoamatta häiritsevästi takaisin mielikuviini.
En olisi ikinä uskonut tekeväni mitään tuollaista typerää, eikä kukaan muukaan minun olisi uskonut suostuvani mihinkään tuollaiseen!
Ukkoa ei voi edes hyvällä tahdollakaan kutsua komeaksi, päinvastoin ja tuollaiselle sikamaisesti käyttäytyvälle miehelle antautuminen, oli jotain sellaista joka olisi pitänyt minun jättää tekemättä.

Katumuksestani huolimatta, nyt kyliltä kauppareisulta kotiin ajaessani, olin silti itseäni häveten kastunut alakerrastani.
Pimsani suorastaan sykki haluaan.
Orgasmi jonka eilen sain, oli minulle täysin ennen kokemattoman hurja!
Se tunne oli niin ihana, että halusin kokea sen edes kerran joskus uudelleen.
Mietin siinä, saiko tuo sikamainen alistava vanha isäntä aikaan minussa jotain sellaista kiimaa, josta en ollut edes tietoinen.
"Luoja, kuinka hävettää!", sanoin ääneen huokaisten.

Mietin, joudunko nyt piileksimään naapurin isännältä jatkuvasti, jos milloinkin olen yksin kotona.
Tuollainen rietastelija tuskin jättää tätä yhteen kertaan, koska tietää nyt minun olevan halukas. Jestas, enemmänkin kuin halukas!
Pitäisikö minun lähettää tuolle ukolle tekstiviestiä, että vaikka nyt hairahduin, en silti toiste enää tällaiseen suostu?
Hyvä idea, ajattelin.
Selitän siinä, että enää en toiste tule hänelle antautumaan ja pyydän häntä olemaan vaiti tapahtuneesta, eikä kertoisi tästä varsinkaan ikinä miehelleni.

Pysähdyin kotipihallemme ja nostaessani kauppaostoksia auton takakontista, huomasin hiekkapihallamme olevat tuoreet traktorin renkaanjäljet.
Useista pihalle heitetystä tupakantumpeista päättelin, että siinä on naapurin isäntä odotellut ilmeisesti minua pitkän aikaa!!
Ei luoja, ajattelin. Alkaako tuo ukko nyt vaanimaan minua jatkossa jatkuvasti!?

Purettuani ostokset kaappiin, huomasin pöydällä viestilapun.
Poikani kertoi siinä lähteneensä mopollaan kaverinsa luo.
Ajattelin, pitäisikö nyt yksin kotona ollessani ajaa auto piiloon autotalliin ja vetää verhot kiinni, ettei ukko näkisi että olen nyt kotona.
Tämän myös tehtyäni, päätin lähettää ukolle tuon viestin jonka automatkalla suunnittelin.

Avasin puhelimen ja huomasin, että minulle oli tullut 2 viestiä.
Ensimmäisessä luki, "kaikki hyvin, lämmintä piisaa, rakastan sinua. Arto".
Katumus valtasi taas mieleni tuon mieheni viestin lukiessani.
Kirosin itseäni, kuinka hölmö olin ollutkaan!

Toinen viesti oli tullut numerosta, josta en tiennyt keltä se oli.
Avasin viestin ja ihokarvani nousivat järkytyksestä pystyyn ja ihoni meni aivan kananlihalle!

7

2844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisi saada viestiä naapurista?

      • Anonyymi

        Taitaa spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olis mielenkiintoista tosiaan tietää, että tulikohan viesti naapurista ja muutoinkin saada tähän jatkoa... ;)
      Oikeinkin kivan kiimainen narttuhan siitä pikkurouvasta alkoikin kehkeytyä mutta ehkäpä koulutus olikin vasta alussa...

      • Anonyymi

        Ehkäpä spede se vaan sekoilee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä spede se vaan sekoilee

        Sulla Spedellä se vaan on aina liru vaipassa. Vaihda se, haiset.


    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­tsum­­­me sinu­­­t käym­­ään u­­­ude­­­ssa chatis­­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­jo­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U3g3B6

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe