Rva 48.v maaseudulla Osa 8

Anonyymi

"Olen valmis noudettavaksi", kuiskasin häveten puhelimessa Kaleville.
"Nyt heti ulos odottamaan noutajaa"! Ukko komensi ja sulki tylysti puhelimen.
Jalkani tutisivat kun astelin ulos hiekkapihamaallemme odottamaan ukkoa.
Jännitys siinä odottaen oli sietämätöntä.
Tämä on niin nöyryyttävää, ajattelin tulevaa siivoustatyötä riettaasti pukeutuneena Kalevin asunnossa.

Kuulin traktorin käynnistyvän naapurissa.
"Ei kait se nyt traktorilla minua kyyditse kotiinsa", ajattelin.
"Missä ihmeessä siellä istun edes" mietin kuumeisesti asuani, joka ei paljoakaan inteemejä paikkojani suojannut.

Kalevi kurvasi kylätieltä kotiimme johtavalle tielle. Kun näin ukon hymyilevän omahyväisen näköisenä, ajattelin minkälaiselta inhottavalta sialta tuo mies voi näyttääkään!!
Ukko sammutti traktorin, avasi oven ja mitään sanomatta katseli minua kuin arvioiden, kelpaako vaatetukseni hänen määräämänsä kaltaisesti.
"Hyvältä näyttää". Ukko sanoi ja heitti savuavan tupakantumppinsa pihamaalleni jalkojeni juureen.
"En minä tarkoittanut että hieno rouva nyt noin huoran oloiseksi olisi itseään pukenut, mutta hyvähän se on, kun rouva itse haluaa tuommoisena lutkana itseään esitellä".

"Kyytiin siitä nyt"! Ukko käski tympeästi.
Kasvot häpeän punasta, aloin kavuta ylös traktoriin joka ei korkokengissäni ollut mitenkään helppoa.
"Tulet tähän polvieni päälle poinittain syliini istumaan". Ukko komensi minua huomatessaan minun katselevan istumapaikkaa ahtaassa traktorin hytissä.
Nolona ahtauduin ukon ja ratin väliin, enkä voinut käydä siihen niin, ettei pimsani olisi paljaana vilkkunut mekkoni alta ja rintani pursuamatta ulos avoimesta kaulaosastaan.
"Voi kuinka hävettää", ajattelin tilannetta ja miltä minä siinä näytänkään.

Ukko käynnisti kulkuneuvon. Koska istuin siinä hänen sylissään, oli Kalevin vaikea ohjata traktoriaan.
Kuin tahallaan ukko koukkasi painavalla traktorillaan pihanurmikon kautta, jättäen siihen nurmikolle näköiset renkaan urat.
"Rouvan isot utareet haittaa ohjaamista", mies sanoi ivallisesti puolustuksekseen, jo kouraisi kipeää tehden lujaa toisesta rinnasta sitä samalla hölskytellen.

Päästessämme pihaamme johtavan tien loppuun kylätielle johtavaan risteykseen, ukko kääntyikin päinvastaiseen suuntaan kuin missä hän asui!
"Hetkinen, minne me olemme menossa"? Kysyin hädissäni Kalevilta.
"Käydään kyläbaarissa juomassa kaljat ja käydään ostamassa siivoustalkoojuomat kaupasta", Kalevi vastasi, ikään kuin se olisi ollut suunnitelmassakin.

"Hei, ihan totta. En tässä asussa enkä tällä tavoin tällaisessa kyydissä ihmisten ilmoille kehtaa mennä", yritin vedota ukkoon.
"Ollaanpas sitä olevinaan niin hienoa rouvaa helvetti"!
"Kyllä tuollaisen hienosto rouvan täytyy oppia maaseudun tavoille ja sinähän menet vaikka alasti juuri sinne, minne minä käsken".
"Ja nyt turpa kiinni lutka!" Ukko sähisi kuin julistaen, että asia on nyt loppuun käsitelty.
Sanojensa vakuudeksi, Kalevi laittoi toisen kätensä reidelleni, alkaen hivelemään stayupien verhoamaa reittäni.

Mieleni olisi tehnyt vastustaa kylille menoa mutta en uskaltanut hiiskahtaakaan.
"Jessus! Tässä traktorissa, tässä lutka asussa pikkuhousuitta kyläbaariin! Kauppaan! Mitähän ihmiset ajattelevat jos näkevät minut istumassa tiiviisti, tässä pervoksi tunnetun, vieraan miehen sylissä"!!
Ajattelin häpeääni ankarasti ja kelasin keinoja, kuinka ihmeessä tämän kamalan nöyryytyksen saisin estetyksi.

1

4203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe