Rva 48.v maaseudulla Osa 9

Anonyymi

Painoin reisiäni tiiviisti yhteen, ettei hän olisi päässyt kädellään siitä ylemmäksi haaroihini, eikä mahdolliset ihmiset tiellä, olisi nähneet lyhyen mekkoni suojaamatonta paljasta pimsaani.
Ukko huomasi tämän ja huusi kovalla äänellä niin että pelästyin.
"NYT HETI NE REIDET HUORA LEVÄLLEEN"!!

Nolona ukkoa peläten, levitin häpeissäni reisiäni siinä hänen sylissään poikittain istuen.
Ukon sormet hakeutuivat vääjäämättä häpyhuulilleni. Tunsin sormien koskettavan häpyäni. "Voi kuinka voikaan hävettää"! Ajattelin.
"Ohhoh!! Pikkurouvan pilluhan vuotaa kiimaa"! Ukko huusi traktorin melun yli.
"Eihän hienosto rouvien vittu tällä tavoin pitäisi valua kiimalimaa"! Ukko totesi, hörähtäen voitonriemuiseen pilkkaavaan nauruun.
"Kohta saa kylän juopot uhkeasta, lutkaksi pukeutuneesta hienostolutkasta kiimaista katseltavaa baarissa. Eikö olekin kiihoittavaa lutka"?
Kun en heti kyennyt vastaamaan, Kalevi jatkoi karjuen.
" Jos pikkurouvan vittu on on näin märkä, niin eikö silloin söpöläistä kiihota helvetisti väkisinkin? VASTAA"!!!
Ukko survaisi kuin sanojen vakuudeksi kaksi sormeaan syvälle vakooni, alkaen vatkaamaan niitä siellä niin, että pimsani piti nöyryyttävää litinää märkyydestäni.
"Kyllä...Kyllä minua.. kii..hoittaa...Hel.. ve.. tisti". Vastasin häveten ja kykenemättä olemaan voihkimatta ukon sormien tuottamasta nautinnosta.

Ukko vetäisi kätensä pois haaroista ja alkoi hieromaan kiimastani märkiä sormiaan nenäni varteen, poskille, sieraimiini ja huulilleni. Pian ukko taas työnsi sormet pimsaani takaisin, kasteli ne kiimassani, hankasi ne kuivaksi kasvoilleni, uudestaa ja uudestaan sanoen.
"Kyllä kiimaisen halukkaan hienostolutkan on myös haistava baarissa kiimaparfyymille, että kylän koiratkin siellä sellaisen tunnistavat"
Ajattelin nolona, voivatko he todellakin haistaa nyt kiimani kuten minä itsekin nolosti haistoin siinä kasvoni kauttaaltaan kiimanesteistäni märkänä.

En voinut edes kuvitellakaan, että ihminen voisi kokea sellaista alentavaa häpeää mitä minä siinä ukon sylissä istuessani juuri tunsin!!

2

3609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirien maininta on aika vahva veto.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      115
      2128
    2. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      123
      1636
    3. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      82
      1170
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      93
      973
    5. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      872
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      21
      801
    7. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      46
      769
    8. Mitä haluaisit

Tietää kaivatustasi?
      Ikävä
      47
      734
    9. Pienimies pääsi kunnanjohtajaksi

Se oli suuri voitto meille kaikille, nyt saa Yli-torniolaiset maistaa miten kuntaa johdetaan.
      Ähtäri
      19
      724
    10. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      30
      696
    Aihe