Lehdistölle ei sanaakaan. Kukaan ei tiedä mitään. Hallitus oli eilen kadoksissa.
Perästäpäin kuuluu.
Suffeli 257kpl
Tupla 188kpl
TaikaJim patukoita 82kpl
MaxiTupla 443kpl.....
Kajaaniin lähetettiin 65 suffelia ja 71 tuplaa
Hallituksen kriisikokous
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Media ja oikeisto ovat kaatamassa pääministeriä ja hallitusta keinoja kaihtamatta. Vain etupäässä pers.kokkarikommentit pääsevät mediassa läpi. Hallituksen huonompiosaisia suosiva politiikka oli näköjään medialle ja pers.kokkareille liikaa. Mikäli ilmenee että Rinne on puhunut totta, kunnianloukkaussyyte ”ei jakovaraa, verohelpotukset rikkaille” -ORPOLLE aiheellinen.
- Anonyymi
Kepu päättää, jälleen kerran, demareiden kohtalon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057