Kysymys: mieheni tehnyt vuosikausia töitä palkkatöiden jälkeen iltaisin ja viikonloppuisin vielä, eikä vapaa aikaa ole, kotipaikkansa eteen kun isänsä ollut vakavasti sairaana jo monta vuotta eikä pysty enää kommunikoimaan. Vanha äitinsä asuu kotipaikalla, eikä kykene itse enää mitään tekemään. Testamenttia ei ole tehty. Äiti sanoo, ettei poika muuttaa sinne, kun sopimusta siitä ei kukaan voi tehdä. Onko tämä näin?
Asumisoikeus
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Täh?
Mistä "kotipaikasta" nyt puhutaan?
Miehesi vanhempien asunnosta vai?
No ei, ei poika sinne noin vain muuta ainakaan niin kauan, kun jompikumpi vanhemmista on elossa.
Jos on ainoa perillinen, niin aikanaan voi halutessaan muuttaa asunnon kokonaan perittyään, jos perintövero hoituu asuntoa realisoimatta.
Mistähän ihmeen sopimuksesta tässä nyt olikaan kyse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745