Puhtaus säännöistä.

Anonyymi

Askarruttaa tällainen kysymys. Kun romaneilla on tarkat säännöt puhtaudesta, jotka joskus tuntuvat jopa ylimitoitetulta, niin joskus saa lukea, että romani naiset vievät kaupassa kassan ohi valtavia ruoka määriä hameittensa alla!!! Eikö ne ruuat ole saastuneita jo valkolaisenkin tapojen mukaan? En ainakaan minä laittaisi ruokaa suuhuni jota joku on kuljetellut haarukoissaan. Kuka osaa ja uskaltaa tämän selvittää?

10

142

Vastaukset

• Tärkiä sääntö onpi ettei jeeno pese rinsaa keittiön hanan alla vaan ennemi pelkkä nuolu enne koinua jos keittiön pöyällä haluaapi ajasaavostella

• Taisipa tulla kiperä kysymys, kun ei tule yhtään vastausta.

• Onko peelo imettävä puhtaaks ennen ko sen voipi rinsaan laittaa? Entä rinsapotaatit, pitääkö ne kuorii?

Kysyypi nälkänen iisperkin jeeno

• Jos lusikka tipahtaa lattialle, ei riitä että sen pesee, vaan se heitetään pois. Ruokakassia ei saa laskea lattialle! Mutta ruoat saa tukkia hameen alle, ja sieltä ruokapöytään! On tässä jotain outoa mikä ei oikein natsaa.

• Minä olen valkolainen , enkä minäkään jätä , laita ruokakassia lattialle se tuntuu jotenkin ruokaa epäkunnioittavalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen valkolainen , enkä minäkään jätä , laita ruokakassia lattialle se tuntuu jotenkin ruokaa epäkunnioittavalta.

No kuljetatko ruokia haarovälissäsi, ja nostatko sieltä tarjolle ruokapöytään?

• No se lusika nakataa roskii vaa jos joku muuki sattuu olemaa paikalla ja kun siliminnäkijät ei ole paikalla nii lusikka kaivetaa roskiksesta

• Anonyymi kirjoitti:

No kuljetatko ruokia haarovälissäsi, ja nostatko sieltä tarjolle ruokapöytään?

En kuljeta ruokia haarojen välissä enkä pidä " rahti hametta " olen valakolainen mies ja tosiaan en laske ruokakasseja parkkipaikalla asfaltille enkä kotiin tullessa eteisen tai keittiön lattialle se vaan tuntuu jotenkin ruokia kohtaan epäkunnioitettavalta.

• Voiko lattiaan koskenutta rinsaa vielä koinia, vai saako sen jotenkin puhtaaksi? Miten? Pikaista vastausta toivoisin.

• Rinsa nualu pitääpi heti suorittaa. Jos lautelta likuastuu saunasa ni pitääpi pöpöt polttaa kiukaala.

Hesan saunova Haakertti vaan

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    97
    3809
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1834
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    70
    1611