Askarruttaa tällainen kysymys. Kun romaneilla on tarkat säännöt puhtaudesta, jotka joskus tuntuvat jopa ylimitoitetulta, niin joskus saa lukea, että romani naiset vievät kaupassa kassan ohi valtavia ruoka määriä hameittensa alla!!! Eikö ne ruuat ole saastuneita jo valkolaisenkin tapojen mukaan? En ainakaan minä laittaisi ruokaa suuhuni jota joku on kuljetellut haarukoissaan. Kuka osaa ja uskaltaa tämän selvittää?
Puhtaus säännöistä.
Anonyymi
6
1421
Vastaukset
- Anonyymi
Taisipa tulla kiperä kysymys, kun ei tule yhtään vastausta.
- Anonyymi
Joo, mutta alkuperäiseen kysymykseen ei tullut yhtään vastausta!
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1879560Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen304331Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1003877Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953779- 1983237
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182795Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221327Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its631250- 901124
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151121