Kävin Jämsässä julkisella puolella hammaskiven poistossa. Hoitui mukavasti ilman kiireen tuntua. Kun tuntui jotain terävää, menin kahden viikon kuluttua yksityiselle. Heti aluksi hän sanoi, että näyttää silto että hammaskiveä on poistettu, mutta hoito on "jäänyt kesken". Sanoin sitten käyneeni kaksi viikkoa sitten, hän katsoi uudelleen ja päätään pudistellen katseli hampaita ympäriinsä. Vajaasti hoidettu, ei fluorilakkausta, ei kiillotusta...
Hammaskivitapaus
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
sama kokemus kun menin yksityiselle niin korjaili paikkoja yms. tästä lähin aina yksityinen.
- Anonyymi
Suosikaa vesaa poijaat.
- Anonyymi
Ostettu mainos. Maksajana yksityinen ammatinharjoittaja.
- Anonyymi
Jämsässä on todella toimiva julkinen hammashoito, siitä valittaa vaan jotka ei tiedä miten yleensä suomessa on julkisella puolella. Totta kai yksityinen myy asiakkaalle lisäpalvelut koska saa siitä lisälaskutusta ja tuloja. Julkisella hoidetaan se välttämättömin ja kustannustehokkaasti. Näin sen kuuluukin olla. Todella hyvä että aloittajalla oli mahdollisuus ja varaa mennä yksityiselle, itselläni ei olisi, ja tuskin muillakaan. Mutta nähdään nyt näiden kahden toimijan erot ja maksajat.
Kiitokset vielä hammashoitolan väelle, minä en valita.- Anonyymi
Mun hampaani julkinen pilasi aikoinaan niin että kärsin siitä loppuikäni. Mm. paikattiin haurasta hammasta loputtomasti ja kovan säryn kanssa yksityisellä poistettiin. Julkinen hammashoito vasta mulle kalliiksi on tullutkin. Yksityisellä on aina hoitunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun hampaani julkinen pilasi aikoinaan niin että kärsin siitä loppuikäni. Mm. paikattiin haurasta hammasta loputtomasti ja kovan säryn kanssa yksityisellä poistettiin. Julkinen hammashoito vasta mulle kalliiksi on tullutkin. Yksityisellä on aina hoitunut.
näitä kokemuksia on paljon!
- Anonyymi
En tiedä vieläkö Jämsässä julkisella puolen on se ulkomaalainen nainen, jolla ainakin on hirveä hiomisen tarve ja hioo ihmisten hampaat pilalle. Sinne mennessä pitää varmistaa, että lääkäri on varmasti suomalainen ja ymmärtää mitä hänelle selittää, ettei satu noita hups, en ymmärtänyt tilanteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366