Bingo&Simo

Annitin

Kukaan ABC:llä naisten vessassa käyneenä huomannut sitä seikkaa että Bingolappu-Simo on iskenyt myös sinne? :)

Sama tapaus näkyi muuten Kortelan Absin naisten vessassa..

Perinjuurin outoa (ko)..

25

2416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr psyco

eipä taida näemmä erottaa tää kyseinen hinttari et kumpi on naisten ja kumpi miesten vessa. saattaa se asian laita olla niinkin että eihän nainen käy miesten vessassa asioillaan... tarkoitan sitä tässä et bingolappusimo on transu.

• annitin

En herraa tunne, joten paha mennä sanomaan hinttarista/transusta/tyhmästä.
        Mutta yllättihän tuo ku nimimerkki tuli vessan seinällä vastaan :)

• mr psyco
        annitin kirjoitti:

En herraa tunne, joten paha mennä sanomaan hinttarista/transusta/tyhmästä.
        Mutta yllättihän tuo ku nimimerkki tuli vessan seinällä vastaan :)

niinpä...vähän onpi vaikea mennä sanoo et mikä on miehiään/naisiaan...pimee joka tapauksessa.

• Valttu
        mr psyco kirjoitti:

niinpä...vähän onpi vaikea mennä sanoo et mikä on miehiään/naisiaan...pimee joka tapauksessa.

Taitaa olla niin että toi "Bingolappu-Simo iski jälleen" on porilaisten oma versio legendaarisesta "Kilroy was here" lauseesta:)
        Eli ei ole yhden henkilön tekemiä....

• mr psyco
        Valttu kirjoitti:

Taitaa olla niin että toi "Bingolappu-Simo iski jälleen" on porilaisten oma versio legendaarisesta "Kilroy was here" lauseesta:)
        Eli ei ole yhden henkilön tekemiä....

vai semmonen homma...ja kysymys kuuluu et mitä helvetin järkee on kirjotella pitkin seiniä et bingolappu-simo tai kilroy was here. onks se jotain ittensä mainostamista vai jokin teinien päähän pinttymä?

• porista löytyy
        mr psyco kirjoitti:

vai semmonen homma...ja kysymys kuuluu et mitä helvetin järkee on kirjotella pitkin seiniä et bingolappu-simo tai kilroy was here. onks se jotain ittensä mainostamista vai jokin teinien päähän pinttymä?

jos nyt palataan vähän taaksepäin, niin oikea bingolappu Simo on todellakin olemassa, Mutta ainahan niitä kuuluisuuksien jäljittelijöitä riittää...

• mr psyco
        porista löytyy kirjoitti:

jos nyt palataan vähän taaksepäin, niin oikea bingolappu Simo on todellakin olemassa, Mutta ainahan niitä kuuluisuuksien jäljittelijöitä riittää...

niitä tosiaan löytyy...siis niitä teinejä joilla ei ole omaa elämää.

• Valttu

Kyllä Simon olemassaolo tiedetään, mutta ei taatusti ole noita itse kirjoitellut.
        Niitä tekstejä on näkynyt ainakin kymmenen vuotta ympäri Poria mitä oudoimmissa paikoissa:)

• uup
        Valttu kirjoitti:

Kyllä Simon olemassaolo tiedetään, mutta ei taatusti ole noita itse kirjoitellut.
        Niitä tekstejä on näkynyt ainakin kymmenen vuotta ympäri Poria mitä oudoimmissa paikoissa:)

joo niitä kirjotuksia on ollut jo ainakin vuodesta 79... onko sama heppu,en tiiä mutta eipä tuota yöunet mene sen takia

• vieras

Antakaa asioiden olla. Mies on ollut arkussa jo kymmenen vuotta!

• simo
        vieras kirjoitti:

Antakaa asioiden olla. Mies on ollut arkussa jo kymmenen vuotta!

anniksen toimiston seinältäkin pari päivää sitten.

• vieras
        simo kirjoitti:

anniksen toimiston seinältäkin pari päivää sitten.

Mutta oikea legenda nukkuu jo ikiunta mullan alla vaikkei takuulla ole koskaan kirjoittanut noista yhtäkään. Muistaako kukaan kyseistä henkilöä?

• vieras kirjoitti:

Mutta oikea legenda nukkuu jo ikiunta mullan alla vaikkei takuulla ole koskaan kirjoittanut noista yhtäkään. Muistaako kukaan kyseistä henkilöä?

on tuttu naama, lisänimi "bingolappu"tuli siitä et teljäntorilla ja vissiin liikekulmassa oli automaattibingo, simo kävi pelaamassa voitti muutamat "laput"/ostokortit, sitten kiireesti kadulle niitä myymään, ostakaa bingolappuja huutaen. voitot ja pelit loppui ja alkoi pummaaminen.

• sorry..

kauhea haloo jostain tollasesta.
      annetaan Simolle rauha jos niikseen on ja ihmetellään niitä tekstejä silti.
      eikai tästä nyt suurempa riitaa kannata kehitellä :O

• allu

Omat muistikuvat ovat lähes aina entisen Centrumin, Sokoksen ja muiden kauppojen peliautomaateilta jossa kyseinen kaveri lateli ainaista "punainen, punainen" mantraansa ja odotteli koska vahtimestari tulee kiikuttamaan ulos. Aikanaan kova painimies jopa muistaakseni kilpatasolla mutta huhut liikkuivat että olisi köpiksessä ladannut hiukan tuhdin annoksen ja hissiliike ylös asti olisi pysähtynyt mutta huhut olivat vain huhuja. Ainakin mies kärsi kaikkienaikojen peliaddiktiosta. Taisi kuolla joskus 90-luvun alussa jos en väärin muista.

• virkamies

Ko. henkilö ei ikävä kyllä ole poistunut ikivihreille laulumaille vaan työllistää edelleen meitä jotta meillä on ihan kiitettävästi työsarkaa.
      Näitä BingoLappuSimo tekstejä löytyy liki pitäen joka toilettitilasta jotka ovat yleisessä käytössä. Tapaus on lievää ilkivaltaa ja pienen rike sakon arvoinen ottaen huomioon sen että ko. persoonalla on vaikeita mielentervyshäiriöitä

• allu

Onmo tämä kirjoitus nyt ihan totta? Itse muistan selvästi kaverin poistuneen keskuudestamme joka aikaa sitten. Itse viimeiset havainnot varmaankin 90-luvun taitteessa. Oletko sekoittanut johonkin toiseen henkilöön?

• kaarlo
        allu kirjoitti:

Onmo tämä kirjoitus nyt ihan totta? Itse muistan selvästi kaverin poistuneen keskuudestamme joka aikaa sitten. Itse viimeiset havainnot varmaankin 90-luvun taitteessa. Oletko sekoittanut johonkin toiseen henkilöön?

Kyllä Simo ainakin vielä viime kesänä täysissä ruumiinvoimissa oli, kun kärrynpyörää ja voltteja Itäpuiston terasseilla heitteli. Karaokeakin olisi laulellut, vaan ei annettu

• allu
        kaarlo kirjoitti:

Kyllä Simo ainakin vielä viime kesänä täysissä ruumiinvoimissa oli, kun kärrynpyörää ja voltteja Itäpuiston terasseilla heitteli. Karaokeakin olisi laulellut, vaan ei annettu

Ok, täytyy uskoa kun niin kerrotaan. Itse olin tosiaankin siinä uskossa/luulossa että mies olisi kuollut jo aikapäiviä sitten. Tehokkasti nimittäin häipyi tuolloin katukuvasta mutta tuntemattomat ovat miehen tiet. Olisikohan ollut hoidossa tms. tuolloin? Vieläkö JÄRJETÖN peliriippuvuus vaivaa?

• Porkan poika

Simon näin viimeksi viime viikolla, käveli Vähärauman suunnasta kaupunkiin päin. Ja vauhtia tuplasti enemmän kuin muilla kävelijöillä niin kuin aina

• kaarlo

Simon pelihimosta en tiedä, mutta sen järjetön pummaaminen tuntuu loppuneen. Mieshän takavuosina oli varsinainen kiusanhenki rahanpyyntöineen, oli kyljessä kuin takiainen kärttäen markkaa paria...

• masa

Onko tämä sama simo joka joutui pukeutamaan valeasuun päästäkseen baareihin pummimaan?

Mies lienee saanut hoitoa pelihimoonsa joka aikanaan oli suoraan yhdistettävissä siihen järjettömään pummaamiseen jota hän harrasti. Muistan monesti miehen pummanneen rahaa "ruokaan" ja kun hänelle ilmoitettiin "Ok, ostan sinulle lihapiirakan torilta...." tyylisesti mies vain lähti pois. Eli ei tuolloinkaan nälkä vaivannut vaan pelit :D

• tiiti-nen

vaan tarjosipa simo aikoinaan itselleni ja parille muulle tuttavalle ilmaisen matkan turkuun...(oli simolla tilipäivä)maksoi hotellit ja kuljetuksen. Ja mitään ei siitä hyvästä saanut, ellei seuraa oteta lukuun.

• Anonyymi

90-luvulla kävin usein Porissa kun oli hommat siinä lähellä ja tietenkin törmäsin vessoissa Bingo lappu Simo - iski taas kirjoituksiin. Jossain oli perässä vielä varmemmaksi vakuudeksi häh hää! kommentti, joka olikin napakasti sanottu tosikoille. Se jotenkin sopi hauskasti porilaisiin ihmisiin, jotka ovat aina olleet hieman, miten sen sanoisi, ei niin rakettitiedemiesten kastiin kuuluvia. Mutta tarkempi tutustuminen kannattaa, oikein mukavia ja mutkattomia eikä kaikki ollenkaan kohveleita. Eks tiä, tua noi nih! Kat ny eres vähä kene kans alat jutel.

Valitettavasti itse herraa en ainakaan tiedä nähneeni, vaikka monenlaista persoonaa siinä Sokoksen nurkilla pyöri. Hyvä että tuo aina ajankohtainen lause elää vielä hyvin. Nykyäänhän se sopii mainiosti myös naisten vessaan. Taidan ostaa mustan tussin ja alkaa lähetyssaarnaajaksi täällä Lounais-Suomessa, pitäähän painavaa sanottavaa levittää myös muualle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      2003
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe