Pattayalla esiintyy suomalainen karaookkebändi nimeltään Norjalaisen Päällikön DNA, solistina ja kitaransoittajana tuntematon lupaus.
Esiintymisasuna https://aijaa.com/goKCuc ostettu Loviisan toripäiviltä Pattayalaiselta ravintoloitsijalta.
Harkinnassa saamelaispuvut.
Ensisingle julkaistu: Antakaa tuulta purjeisiin Kääläpin aloituksille.
Keikkakalenteri ala-aulassa.
Artisti Pattayalla.
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
naura vaan petteri mutta et tiedä tunnetta kun pattayarakkaat laulavat kuorossa suut täynnä käsidesiä hoosiannaa pallomahat pullottaen ollen.
- Anonyymi
Pitkäsoittovinyyli julkaistu:
Katkeran kaipuu Pattayalle.
Mun elämäni lerpatus on.
Siiderivalas mun himas.
Jos joskus saisin.
Mä majaa rakennan.
Kärpäsen lemmenhaave.
Lahden torilla.
Kertalaakista.
Suomi pelastuu.
Silkkiä ja seteleitä.
Sanoitukset ja sävellykset S Burgu ja vaimonsa H Uora.- Anonyymi
lääkäri huutaa rupinaama, rupinaama joka on nimeni. pääsin jonottamaan pattayan käsidesitelineen luokse josta pumppasin suuni täyteen paksua mössöä. Pattayarakkaat lauloivat hoosiannaa H uoriensa kainaloissa ollen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lääkäri huutaa rupinaama, rupinaama joka on nimeni. pääsin jonottamaan pattayan käsidesitelineen luokse josta pumppasin suuni täyteen paksua mössöä. Pattayarakkaat lauloivat hoosiannaa H uoriensa kainaloissa ollen.
pääsiski hoilaamaan lentokentälle ku pattayarakkaat lähteesinne.
Surullisen odottelen täällä Niuvassa possuvatkulia kohta ne tulee letkun kaa sitten ollen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862