Enpä ole viitsinyt vuosikymmeniin enää vaivautua äänestämään missään vaaleissa,nyt tyytyväisenä katselen taas hallitusherrojen kinastelua kuka teki väärin ja mitä,no siinähän ne maan asiat hoituvat,ihan sama mikä poliittinen puolue on ns pääministeripuolue,edellinen hallitus jauhoi paskaa kai pari kautta?ei saanutmitään aikaan,nykyisellä hallituksella menee jotain lakkoa selvitellessä mukavasti ja riidellessä keskenään ja maan asiat tulee kuntoon,voi hyvänen aika!!Miksi äänestäisin tuonne ketään,lopputulos on ihan samantekevä ja jos ei ole juuri sillähetkellä muuta paskanjauhantaa,niin sitten se EU siihen piisaa energiaa...ja suomen asiat taas hoituu,ja enenkaikkea näiden kehitysalueiden asiat! ps.en ole minkään puolueen kannattaja enkä jäsen.
Onnellinen äänestäjä olen
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa,aiva samaa.
- Anonyymi
Ei ole Rinteestäkään pääministeriksi.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu.
- Anonyymi
Ei todellakaan ole sama ketä äänestää. Tietty porukka hallituksessa, niin jo alkaa leikkauslistat viuhumaan työttömiltä, eläkeläisiltä ja monelta muulta. Samoin kovat arvot lisääntyy. Se on varmaa. Myös eriarvoisuutta työpaikoilla lietsotaan. Palkaahan ei kaikille tarvittaisi juuri mitään. Hei. Katso senhän voitkin sopia ihan itse paikallisesti. Ehä pientä taskurahaa. Ehkä? Se on niin, että " hyväosaiset" äänestävät lähes aina. He tietävät, että äänestämällä kaltaistensa etuuksia ajavia voi vaikuttaa. Vastuullisuutta siellä äänestyskopissa. He sanovat, ennen vaaleja.
- Anonyymi
Keskusta ulos hallituksesta ja kokoomus tilalle...
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä. Kokoomus pelastaa! Demariministerit Postiin töihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Kokoomus pelastaa! Demariministerit Postiin töihin!
Pelastaa? Mistä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786