Ostin viime kevättalvena siitä Jardin del Atlanticon alakerran kiinalaiskaupasta herätyskellon, ja sen paristo loppui juuri viime viikolla. Kellon takuu on yksi vuosi ja se kello maksoi 4 euroa. Jospa siinä kellossa onkin jokin vika kun se syö noin nopeasti patterin? Kuinka toimin, että saisin varmistettua että ongelma on patteri eikä kello? Jos laitan siihen suomalaisen patterin niin kauppias saattaa sanoa että takuu on loppunut suomalaisen patterin asennuksen hetkellä. Eli kun menen sen kellon ja kuitin kanssa siihen kauppaan niin pitääkö minulla oll lakimies mukana? Minulla on yksi hyvä juristituttu, hän oli aikoinaan Veikko Sinisalon autokuskina ja myöhemmin yhden ammattiliiton puheenjohtajana. Nykyään hänellä on aikaa.
Herätyskellon paristo.
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Kauhea tilanne. Sinua on huijattu. Suosittelen asianajajan mukaan ottamista kun menet liikkeeseen vaatimaan takuuta . Ovatko espanjalaiset tosiaan noin härskejä että huijaavat viattomien turistien omaisuuden. Vähintä mitä voit tehdä on ilmoitus EU tuomioistuimelle kärsimyksistäni ja vaikeasta taloudellisesta tilanteessasi mitä tämä härski petos sai aikaan. Voimia sinulle rikoksen uhri. Kerro meille miten jutussa kävi, jotta osaamme toimia samoin jos kohdalle sattuu samanlainen huijaus. Tämä on tärkeä aihe rikollisuutta vastaan. Kiitos sinulle tiedoistaan. Nyt osaamme varautua kaikkeen.
- Anonyymi
Kiitos, kiitos Sinulle, empatiaa osoittanut keskusteluystäväni! Voin kertoa että useimmat espanjalaiset ovat ihan OK, mutta ne kiinalaiset kauppiaat ovat arvaamattomia.
Kysäisin joutilaaksi jääneeltä kaveriltani Antilta, jos hän lähtisi avustaamaan lakimiehenäni kellon takuuasiassa, mutta hän sanoi ettei oikein vielä tiedä, viime Epanjan reissulla kun oli hieman vaikeuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174526
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731647Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281470Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 201091
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon211058- 115961
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171914