Herätyskellon paristo.

Anonyymi

Ostin viime kevättalvena siitä Jardin del Atlanticon alakerran kiinalaiskaupasta herätyskellon, ja sen paristo loppui juuri viime viikolla. Kellon takuu on yksi vuosi ja se kello maksoi 4 euroa. Jospa siinä kellossa onkin jokin vika kun se syö noin nopeasti patterin? Kuinka toimin, että saisin varmistettua että ongelma on patteri eikä kello? Jos laitan siihen suomalaisen patterin niin kauppias saattaa sanoa että takuu on loppunut suomalaisen patterin asennuksen hetkellä. Eli kun menen sen kellon ja kuitin kanssa siihen kauppaan niin pitääkö minulla oll lakimies mukana? Minulla on yksi hyvä juristituttu, hän oli aikoinaan Veikko Sinisalon autokuskina ja myöhemmin yhden ammattiliiton puheenjohtajana. Nykyään hänellä on aikaa.

2

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kauhea tilanne. Sinua on huijattu. Suosittelen asianajajan mukaan ottamista kun menet liikkeeseen vaatimaan takuuta . Ovatko espanjalaiset tosiaan noin härskejä että huijaavat viattomien turistien omaisuuden. Vähintä mitä voit tehdä on ilmoitus EU tuomioistuimelle kärsimyksistäni ja vaikeasta taloudellisesta tilanteessasi mitä tämä härski petos sai aikaan. Voimia sinulle rikoksen uhri. Kerro meille miten jutussa kävi, jotta osaamme toimia samoin jos kohdalle sattuu samanlainen huijaus. Tämä on tärkeä aihe rikollisuutta vastaan. Kiitos sinulle tiedoistaan. Nyt osaamme varautua kaikkeen.

• Anonyymi

Kiitos, kiitos Sinulle, empatiaa osoittanut keskusteluystäväni! Voin kertoa että useimmat espanjalaiset ovat ihan OK, mutta ne kiinalaiset kauppiaat ovat arvaamattomia.
        Kysäisin joutilaaksi jääneeltä kaveriltani Antilta, jos hän lähtisi avustaamaan lakimiehenäni kellon takuuasiassa, mutta hän sanoi ettei oikein vielä tiedä, viime Epanjan reissulla kun oli hieman vaikeuksia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2407
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1372
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      37
      1295
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      924
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      808
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      751
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      606
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe