Herätyskellon paristo.

Anonyymi

Ostin viime kevättalvena siitä Jardin del Atlanticon alakerran kiinalaiskaupasta herätyskellon, ja sen paristo loppui juuri viime viikolla. Kellon takuu on yksi vuosi ja se kello maksoi 4 euroa. Jospa siinä kellossa onkin jokin vika kun se syö noin nopeasti patterin? Kuinka toimin, että saisin varmistettua että ongelma on patteri eikä kello? Jos laitan siihen suomalaisen patterin niin kauppias saattaa sanoa että takuu on loppunut suomalaisen patterin asennuksen hetkellä. Eli kun menen sen kellon ja kuitin kanssa siihen kauppaan niin pitääkö minulla oll lakimies mukana? Minulla on yksi hyvä juristituttu, hän oli aikoinaan Veikko Sinisalon autokuskina ja myöhemmin yhden ammattiliiton puheenjohtajana. Nykyään hänellä on aikaa.

2

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauhea tilanne. Sinua on huijattu. Suosittelen asianajajan mukaan ottamista kun menet liikkeeseen vaatimaan takuuta . Ovatko espanjalaiset tosiaan noin härskejä että huijaavat viattomien turistien omaisuuden. Vähintä mitä voit tehdä on ilmoitus EU tuomioistuimelle kärsimyksistäni ja vaikeasta taloudellisesta tilanteessasi mitä tämä härski petos sai aikaan. Voimia sinulle rikoksen uhri. Kerro meille miten jutussa kävi, jotta osaamme toimia samoin jos kohdalle sattuu samanlainen huijaus. Tämä on tärkeä aihe rikollisuutta vastaan. Kiitos sinulle tiedoistaan. Nyt osaamme varautua kaikkeen.

      • Anonyymi

        Kiitos, kiitos Sinulle, empatiaa osoittanut keskusteluystäväni! Voin kertoa että useimmat espanjalaiset ovat ihan OK, mutta ne kiinalaiset kauppiaat ovat arvaamattomia.
        Kysäisin joutilaaksi jääneeltä kaveriltani Antilta, jos hän lähtisi avustaamaan lakimiehenäni kellon takuuasiassa, mutta hän sanoi ettei oikein vielä tiedä, viime Epanjan reissulla kun oli hieman vaikeuksia.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe