Tunnetko fb-toiminnot?

Anonyymi

Oletko mukana facebookissa?
Mitä kirjoittelet sinne?
Viihtyykö?
Onko sinulla paljon fb-kavereita?

Tiedätkö, miten kavereita saisi poistetuksi?
Haluaisin poistaa pari, mutta en osaa.

Neuvoisitko?

14

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnen FBI:n toiminnat hyvin tarkkaan. He tuntevat myös facebookin toiminnot ja käyttäjät hyvin tarkkaan. Itse emme sanele mitä bookissa saa tehdä, mitä ei.
      En voi auttaa. Olemme Putinin silmän alla koko ajan.

• Anonyymi

kirjoittamalla kysymyksesi kavereiden poistosta googleen saat vastauksen

• Ai nii joo.
        Mutta kai sinulla on se pakkoruotsi ainakin takaraivossasi.

• Anonyymi

Kauanko olet ollut facen jäsen?

• Anonyymi kirjoitti:

Kauanko olet ollut facen jäsen?

Jotain kahdeksan vuotta.

• Meeppä omalle sivulle- Klikkaa ylärivistä kaverit------------> kaverien nimet avautuu. Kaverin oikealla puolella lukee kaveri--------------> klikkaa siitä, saat auki alasvetovalikon, jossa on vaihtoehto poista kavereista ja avot, se poistuu.

• Ai nii ja muihin vastaukset:

Olen
        Höpöttelen kaikenlaista ja kommentoin kavereiden höpöttelyjä. Jaan linkkejä ja kuvia.
        Viihdyn.
        43, alkuun oli enemmän, mutta poistin ja jätin vaan ne jotka oikeasti ovat fb:n kautta yhteyksissä.

• Anonyymi

joka ei ole fb ssa, ei ole olemassa-fb on tärkeä lisä arjessa

• Toisaalta taas, niin facebookissa on paljon sellaisiakin, joita ei ole olemassa, ei ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi

230 kaveria kaikkiaan, mutta aktiivikavereita ehkä noin 30 (siis sellaisia jotka reagoivat kuviini tai kommentteihini).
      PalomaExTempore

• Anonyymi

Pidätkö lukua tykkääjistä, kuka on ahkera peukuttaja? Puskissa lymyyjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidätkö lukua tykkääjistä, kuka on ahkera peukuttaja? Puskissa lymyyjät.

En pidä lukua kenenkään tykkäämisistä, mutta FB näköjään pitää. Minä oletan että se peukku tarkoittaa vain että on huomioitu, luettu. Joku kommentti kuviin on aina kivaa lukea.
        PalomaExTempore

• Käyn facessa, kirjoittelen mielialan mukaan, välillä huvittaa enemmän.
      Tykkään seurata millaista elämää kaverit viettävät, monella on hyvin erilainen elämä kuin itselläni.
      Olen paljon yksin, tällainen sosiaalisuus sopii minulle.
      En halua poistaa ketään, pidän kaikista kavereista siellä.
      Kerran jouduin poistamaan erään kun alkoi häiriköimään, jopa minulle vastanneita kavereita. Epäilen että hänellä oli mielenterveys ongelmia kun kielenkäyttö oli hyvin rajua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      51
      10183
    2. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      119
      5947
    3. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      68
      4545
    4. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      7
      3402
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      141
      3167
    6. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      281
      3006
    7. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      150
      2819
    8. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      64
      2755
    9. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      31
      2097
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      20
      1777
    Aihe