Suomen Verkkoturvakeskus

Anonyymi

Huijausta vai ei?

Olen paljon huomannut negatiivista palautetta kyseistä yritystä ja heidän toimintatapojaan kohtaan. Päätin ottaa hiukan asioista selvää ja otin kyseiseen yritykseen yhteyttä verkkotunnusten rekisteröintiin liittyvissä asioissa.
Soitin heille ja kerroin haluavani rekisteröidä verkkotunnuksia, mutten osaisi sitä itse tehdä, joten tarvitsisin apua näiden rekisteröintiin. Luurin toisessa päässä ystävällinen mies henkilö tiedusteli hiukan tilannetta, jonka jälkeen suositteli minua rekisteröimään itselleni verkkotunnukset viideksi vuodeksi ja näin teimme. Mies olisi halunnut opastaa minua puhelimitse tekemään rekisteröinnin itsenäisesti verkon puolella, mutta halusin heidän hoitavan asian. Mies lupasi asian hoitaa seuraavan kahden tunnin sisään ja laitta minulle asiasta vielä vahvistuksen sähköpostiini.
Odotin kaksi tuntia ja tarkistin sähköpostini ja sielähän oli vahvistus kyseisestä rekisteröinnistä, sekä suorat linkit verkkotunnuksille,jotka lupasi minulle rekisteröidä. Vahvistuksessa selvästi käy ilmi, että mitä minulle on rekisteröity ja mitenkäkin pitkäksi aikaa ja milläkin hinnalla. Minun mielestäni kun näin on sovittu ja asiat on hoidettu sovitusti ei ole kyse huijari yrityksestä, mutta asioista voi toki olla montaa mieltä. Itse ainakin voin lämpimästi suositella kyseisen yrityksen palveluita.
Siitä, mitenkä he itse palveluaan markkinoivat puhelimitse en tiedä, mutta sen tiedän varmaksi, että jos he jotain lupaavat hoitaa niin he sen tekevät.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä yritys on kyllä todella mielipiteitä jakava näköjään. Kuinkahan monella tännekin kirjoittaneesta on oikeasti kokemusta kyseisestä yrityksestä? Turhan moni perustelee kantansa vain juurikin näiden nettipalstojen kirjoituksien perusteella. Minulle soitettiin myös kyseisetä yrityksestä, ja pyysin heitä soittamaan takaisin päin hetken kuluttua hetkellisen kiireen vuoksi. He soittivat ja tarjosivat juuri tätä verkkotunnusten rekisteröintiä. Olimmekin miettineet domainien suojaamista, sillä olimme kaikki kuulleet ja lukeneet näistä väärinkäytöksistä ja verkkotunnuskaappauksista, emmekä halunneet, että näin kävisi kasvavalle yrityksellemme. Puhelu toissaan ei olisi voinut tulla parempaan saumaan. Rekisteröinti hoitui vain tiedot antamalla, ja lasku oli juuri se, mitä puhelussa sanottiin. Kilpailu on tälläkin alalla kovaa, ja ymmärrän, että fakta, mitä ei haluta hyväksyä, kielletään tai mielletään huijaukseksi. T. tyytyväinen yrittäjä ja "uhri"

    • Anonyymi

      Meidän yrityksen kotisivut ovat rekisteröity juurikin kyseisen yrityksen avulla. Rekisteröinti sujui nopeasti eikä ongelmia ilmennyt. Linkit toimii ja lasku oli kuten minulle kerrottiin puhelussa sekä rekisteröintivahvistuksessa lukee..

    • Anonyymi

      Tuota-tuota... Kuinka kädettömiä tai kiireisiä jotkut ovat. Olen joskusaikoinaan rekisteröinyt yhdistyksellemme verkko-osoitteen suoraan Traficomissa ja maksoi vain sen vuosimaksun.

      No onhan se tietenkin helppoa kun joku tekee tuon yksinkertaisen homman toisen puolesta ja ottaa siitä maksunsa.

    • Anonyymi

      Myöskin me olemme käyttäneet Suomen verkkoturvakeskuksen palveluja. He tekivät meille toimivat ja idylliset kotisivut, myös domainien rekisteröinti tuli heidän kautta. Vasta jälkikäteen tulin lukemaan kyseisestä firmasta, aika paljon eroaa nämä kommentit täällä suomi24:lla kuin meidän kokemus Suomen verkkoturvakeskuksesta. Itse olen ainekin tyytyväinen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe