mun itsetunto ja elämä on nykyään tasapainoisempaa. Olen paljon onnellisempi. Muutin omaa elämän tapoja ja asetin itselleni tavotteita, vaikka ne on vain pieniä niin kun onnistuu siitä saa voimaa luottaa itseensä enemmän kun itsensä kanssa on kaikki kunnossa. Alkavat muutkin ihmiset huomaamaan sinut sellaisena kuin olet. Muutos ei tapahdu hetkessä eikä vielä kuukaudessa mutta kun se tapahtuu ei se jää huomaamatta keneltäkään. Mä voin kertoo mitä tavotteita tein itselle jätin pois kaiken turhan miettimisen elän vain nyky hetkessä liikun syön ja nukun nykyään paremmin alkoholi pois koska juopon itsetunto on valheellista. muutin omaa tyyliäni. en mieti vanhoja virheitä koska niitä ei voi korjata mutta otin niistä oppia jotta en tee niitä uudestaan. kaikkein tärkeintä on tietenkin pitää nokkansa omissa asioissa koska niitä riittää ilman ulkopuolisten murheita. Kun löytää oman itsensä kaikki on silloin paljon helpompaa. elämä täytyy elää ei surkutella itseään koska jokainen pystyy olemaan onnellinen.
muutos itsetuntoon
Anonyymi
1
75
Vastaukset
- Anonyymi
Itsensä kanssa voi olla asiat kunnossa, kun ensin on selvittänyt asiat Jumalan kanssa.
Jumala tahtoo auttaa ihmistä jo hänen nuoruudessaan. Hän haluaa johdattaa itsetunnon kuntoon.
Tässä linkissä muutama pätevä ohje:
https://youtu.be/aawQgJvDAqo
Toinen linkki:
http://Jeesus-on-Herra.com/ei-uskoville/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417