Kerro jotain ihastuksestasi

Anonyymi

Millainen hän on? Kuvaile miksi olet ihastunut häneen, mikä hänessä erityisesti viehättää sinua. Tai kerro jotain muuta hänestä, vaikka jokin yksityiskohta tai ihan tavallinen asia joka kuitenkin on itsellesi tärkeä.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin nuoremmalta vanhemmalle naiselle: se kokemus, jota sinussa saankin onneksi ihastella yleensä viitenä päivänä viikossa...

      • Anonyymi

        Ihastuin ensinäkemältä, tästä tulee kohta vuosi aikaa, joten varmaankin ulkonäkö ja olemus oli se mikä jäi mieleeni. On täysin tuntematon henkilö minulle, olettaisin että seurustelee ja asuu eri paikakunnallakin. Että se siitä :D


      • Anonyymi

        Toivottavasti et tarkoita työkokemusta. Tuskin kukaan haluaa tulla nähdyksi työnsä kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et tarkoita työkokemusta. Tuskin kukaan haluaa tulla nähdyksi työnsä kautta.

        Ei ole työkokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole työkokemus.

        Hups, vastauksenkin ei liittynyt mitenkään keskustelun aloittajaa !


    • Anonyymi

      Hän on rohkea, vahva ja puhdas sydämminen. Hän on katsonut minua, nähnyt minut ja nostanut sen oikean minän esiin.
      Hän on syy, miksi minulla on hyvä olla itseni kanssa.
      Tämä nainen antoi minulle rohkeuden olla minä.
      Siksi joka kerta, kun näen hänet tunnen suurta Kiitollisuutta, hänen olemassa olostaan ja siitä, että koskaa osuimme samalle polulle.
      Mun wau nainen.

    • Anonyymi

      Kun näen häntä niin pussailuahan siinä usein mietin.. Liian usein, vaikka tilanne on mikä on.

      • Anonyymi

        Mikä teidän tilanteenne on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teidän tilanteenne on?

        Hän on varattu mutta tuntuu haluavan minulta jotakin. Välillä on hetkiä että ottaisin mitä vain häneltä mitä hän sois.


    • Anonyymi

      Välillämme on alusta asti ollut selittämätön yhteys, joka on vain vahvistunut tapaamisten ja keskustelujemme myötä, sekä henkisellä että fyysisellä tasolla. Hänen kanssaan mulla on hyvä olla.

      • Anonyymi

        Jokin yhteys meillä on. Hänelle helppo puhua ja hänen lähellään on niin hyvä olla. Keskustelu tuokiot aivan ihania. Hänen ruskeat silmät ja pitkät ruskeat hiukset


    • Anonyymi

      Lämmin ja kiltti. Luotettava. Huomaavainen ja kiinnostunut myös minun asioistani. Sekoitus itsevarmuutta, rohkeutta mutta myös epävarmuutta ja vaatimattomuutta. Tietyllä tapaa tahtoo pitää langat omissa käsissään. Suoraa kanssakäymistä, jossa kuitenkin tuntuu kuin välillämme olisi sanomattomia asioita, jotka ovat läsnä ja aistittavissa . Salaperäinen, tahtoisin oppia tuntemaan yhä paremmin. Olla ihminen, jonka seurassa hän voi olla oma itsensä ja murtaa muurit, joita hän niin taitavasti on rakentanut. Yksinkertaisesti mielenkiintoinen nainen. Lisäksi todella kaunis vaikka epäilen tiedostaako sitä itsekään.

      • Anonyymi

        Mitä sanomattomia asioita? Yrittääkö hän tai sinä peitellä ihastustaan..?


      • Anonyymi

        Oletko valmis kertomaan hänelle, että näet hänet kauniina.
        Sekä valmis kutsumaan hänet elämääsi. Ehkä ensiksi ystävänä. Pelkäätkö jotain?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe