Oon miettiny, mitä se oikei tarkottaa koko " hiilijalanjälki" , en oo missään nähny,ku mökillä pihagrillissä, nuotiolla ja tuvan uunissa noi realistisesti, enkä astu siihe,ettei matot likaannu. Kaikki nykyään hinnoitellaan, niin mikähän se on hinta ? miehen kaasupäästöllä hernekeiton syömisen jäläkeen esim.?? Ja kukahan se on niin viisas mies , että ossaa täyvellisen vastauksen ( hyväksyttävän) antaa.
Hiilijalanjälki
7
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki "Likakaivot"tuottavat ilmastopäästöjä.nämä sitten kerääntyvät ilmakerroksiin.
Pian sitä sitten toivotaan olevamme Kaloja. Varsinkin "Kultakaloja".
Kuntien tekemät likaviemärilinjat,niiden päästöt maksetaan kuntaveroista.
Taajaman ulkopuoliset joutuvat maksumiehiksi.Kljetus ja tyhjäys maksujen kautta
Hinta riipuu kaivojen suuruudesta.
Hiilijalanjälki tarkoitaa "Euroja "Joillekin tahoille. - Anonyymi
Nämä jälet ei tuu loppumaan niin kauan ,kuin ihmisiä on maanpäällä. Maksoi, mitä maksoi. Tuutte huomaamaan tämän.
- Anonyymi
Hiilijalan jälki on, jos on astunu jalkansa porokasaan ja astuu sillä valkoiselle hangelle..
- Anonyymi
Puucee tarkastajan raportin mukaa Kyyjärvi on maailman pahin saastuttaja.
- Anonyymi
Luulen ,että P maistuva puhe ja höyrykin "saastuttaa" jonniinverran.
- Anonyymi
Kun sen kaljarevohkan pieremistä kerran todistaa niin ei tarvitse ihmetellä miksi hiilijälki on niin valtava. Saa pidellä nenästänsä että hatustansa, hyvä kun pystyssä pysyy.
- Anonyymi
Kyllä ne kaljahampuusit johonkin laboratorioon pitää lähettää. Ei ole normaalia sellainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672