Hei! Olemme matkustamassa Cancuniin kahdeksi viikoksi 8.12.
Onko kuulolla teitä,jotka olette käyneet siellä tähän aikaan vuodesta? Katselin säätietoja tuleville viikoille ja aika sateiselta näyttää... Pitävätkö ennustukset paikkansa, sataako siellä koko päivän vai onko nuo yksittäisiä kuuroja? Aurinkoa ja lämmintä tietysti toivoisin matkallamme.
Joulukuun sää Cancunissa
Anonyymi
1
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Tulimme juuri sieltä 8.12. takaisin. Kaksi viikkoa oli pelkkää auringonpaistetta ja n. 30 astetta päivällä. Ainoastaan yöllä tunnin sadekuuro sattui viime viikolla.
Edelliset kaksiviikkolaiset olivat saaneet viikon sadetta myös päivällä. Näkemistä riittää, mutta hinnat kovat ja lentoasemalla tuplahinnat. Kannattaa katsoa, ettei tule ylipainoa matkatavaroihin. Meidän tutuilta pyydettiin 240 euroa, mutta saivat heitettyä osan tavaroista pois ja hinta putosi 80 euroon. Omat ylittivät kilolla, mutta antoivat mennä läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087