Kun lähetän postia postiohjelmalla Gmailin smtp serverin kautta niin Gmail vaihtaa lähettäjäosoitteeksi minä[email protected]. Miten sen saisi säilytettyä alkuperäisessä muodossa minä[email protected]?
Lähetysosoitteen vaihto Gmailissa
10
182
Vastaukset
- Anonyymi
aiotko spammätä roskapostia?
- Anonyymi
Minulla on käytössä "ikuinen" osoite. Eli kun postilaatikko vaihtuu niin osoite pysyy kuitenkin samana. Vastaanottajat nappaavat helposti tuon Gmailin osoitteen ja kun laatikko vaihtuu niin se ei ole enää käytössä.
Toinen haitta on PGP suojatut postit. Vastaanottajan postiohjelma valittaa että allekirjoitus on kyllä oikea mutta lähettäjän osoite ei täsmää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on käytössä "ikuinen" osoite. Eli kun postilaatikko vaihtuu niin osoite pysyy kuitenkin samana. Vastaanottajat nappaavat helposti tuon Gmailin osoitteen ja kun laatikko vaihtuu niin se ei ole enää käytössä.
Toinen haitta on PGP suojatut postit. Vastaanottajan postiohjelma valittaa että allekirjoitus on kyllä oikea mutta lähettäjän osoite ei täsmää.Sataako siellä vettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sataako siellä vettä?
Aurinko paistaa ja lämmintä on.
- Anonyymi
Millä ohjelmalla lähetät?
Jos käytät googlen webmailia niin ei onnistu.
Erillistä postiohjelmaa käytettäessä pitäisi onnistua, kun tekee joka osoitteelle oman profiilin.
Minulla on ollut Thunderbirdissä 4 eri tiliä ja on toiminut. Lähettäjäksi tulee aina se, mitä tiliä käyttää.- Anonyymi
Evolutionilla lähetän. Thunderbird tekee kyllä aivan samoin.
Eli kun lähettää Gmailin smtp serverin kautta niin se vahtaa lähettäjäosoitteen kuten postin headereissa näkyy. (Nimi vaihdettu kuin lehdistöllä on tapana)
From: "Minä Itte" <minä[email protected]>
X-Google-Original-From: Minä Itte <minä[email protected]>
Olen kovasti yrittänyt etsiä Gmailista tähän asiaan säätöä mutta toistaiseksi tuloksetta.
Nyt huomasin että onneksi IKI:llä on koekäytössä smtp serveri, joten Gmailin haitta näyttää väliaikaiselta kunhan serveri tulee "tuotantokäyttöön"
- Anonyymi
Googlen SMTP serveri hyväksyy vain gmail osoitteen lähettäjänä. Jos haluat nähdä minkä tahansa osoitteen lähettäjänä niin valitse nettioperaattorisi smtp palvelin. Eli kysy operaattoriltasi smtp palvelimen osoite.
- Anonyymi
Pöytäkoneella tuo operaattorin serveri käy vallan mainiosti. Raahattavalla tilanne on hieman vaikeampi. Operaattorin serverille pääsee vain sen omasta verkosta ja raahattava voi olla milloin missäkin vierasverkossa. Puhelintakaan ei viitsi virittää tukiasemaksi jokaista lähetettävää sähköpostia varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöytäkoneella tuo operaattorin serveri käy vallan mainiosti. Raahattavalla tilanne on hieman vaikeampi. Operaattorin serverille pääsee vain sen omasta verkosta ja raahattava voi olla milloin missäkin vierasverkossa. Puhelintakaan ei viitsi virittää tukiasemaksi jokaista lähetettävää sähköpostia varten.
"Puhelintakaan ei viitsi virittää tukiasemaksi jokaista lähetettävää sähköpostia varten."
Jaa. Minä en taas viitsi pelleillä outojen wlan-verkkojen kanssa. Puhelimesta saa yhdellä sormen liikkeellä wlan-jaon päälle.
- Anonyymi
olisikohan tuosta apua (olisit kyllä itsekin löytänyt hakemalla)...
https://support.google.com/mail/answer/22370?hl=fi
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1024867Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701353En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145