Onko kenelläkään kokemusta, minkälainen talo on tämä met Ässä Oy? Näkyi tuossa aiemmin tänä vuonna hakeneen työkkärin sivuilla pitkäänkin yhdistelmäajoneuvonkuljettajaa Ouluun ja nyt tällä hetkellä hakee jakeluautonkuljettajaa samalle seudulle. Onko tietoa?
met Ässä Oy
13
5957
Vastaukset
- Anonyymi
Sammaa ittekki miettinnä notta minkälaanen talo mahtanoo olla.. useen ollunna paakkoja aaki ni käykö ovi jostaaki syystä tiuhahan..?
- Anonyymi
Loistava talo olla töissä, kitisijöille ei sovi
- Anonyymi
Yrityksen met ÄS-SÄ Oy (1803173-7) liikevaihto oli - euroa 2020 ja työllisti - henkilöä. Liiketoiminnan voitto oli 180 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 45 %.
- Anonyymi
Varmasti hyvä talo on kun kuskit vaihtuu kokoajan ; )
- Anonyymi
Saako autoa pitää viikoloput kotona?
- Anonyymi
Miksi pitäisi saada pitää autoa kotona? Siksikö, että voit laittaa sitä viikonloppuna?
Viirejä yms. Ikkunalle!
Ei onnistu kyseisessä firmassa. Autot ovat tuottavasta työssä koko ajan, kuljettaja vain vaihtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi saada pitää autoa kotona? Siksikö, että voit laittaa sitä viikonloppuna?
Viirejä yms. Ikkunalle!
Ei onnistu kyseisessä firmassa. Autot ovat tuottavasta työssä koko ajan, kuljettaja vain vaihtuu.Pyhätyölle ei ole herran sinausta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhätyölle ei ole herran sinausta!
Pyhyhätyöstä saa ihan oikean palkan tässä talossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhyhätyöstä saa ihan oikean palkan tässä talossa.
Pyhä työstä yksin kertanen. Korvaus yksin kertaselle kuskille pitää olla hyvä kuntoisia kun jaksavat juosten rullakoita repiä eikös ne olekin maratonin juoksiota ihan hyvä pulju suosittelen on parempi kalusto kuin pakkasella aikoinaan mutta palkassa häviää
- Anonyymi
Onko met ässän autoissa alkolukot?
- Anonyymi
On ollut jo pitkään.
- Anonyymi
et taida tietääkään mitä kaikkia lukkoja niissä onkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et taida tietääkään mitä kaikkia lukkoja niissä onkaan.
met Ässä Oy on hyvä talo, saa autoa pitää viikonloput kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798