Eli oon 13v tyttö ja oon bi mut en vaa osaa kertoo vänhemmille.... Vanhemmat painottaa että heterous on paras valinta ja en uskalla kertoo..... Ja kysyn täs samal et osaaks kukaan kertoo miten saada gf tai bf / miten kertoo ihastukselle että tykkää sittä
Miten kertoa vanhemmille että on bi?!
4
426
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka kokisit kiinnotusta samaan sukupuoleen, sitä ei todellakaan koskaan tarvitse eikä edes kannata toteuttaa mitenkään.
Asian kertominen on myös turhaa, koska tunteesi voivat muuttua vielä vaikka miten.
Vaikka kokisit bi-tuntemuksia ikäsi, voit silti mennä naimisiin miehen kanssa aikanaan ja elää normaalia elämää jäämättä mitään paitsi.
Ihmisillä voi olla monenlaisia mielitekoja negatiivisiin asioihin, parasta jos niitä ei kuitenkaan toteuta.
Mehän olemme ihmisiä emmekä viettien varassa toimivia eläimiä, meillä on kyky valita mitä teemme ja kieltäytyä asioista jotka ovat meille haitallisia.
Vanhempasi ovat oikeassa siinä että heteroseksuaalisuus on paras , siinä nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies , se on luonnollista.- Anonyymi
Ei ole parasta eikä huonoa valintaa!!
- Anonyymi
Kasva vielä 4 v silloin voisiolla oman identiteettin varmuus.
- Anonyymi
Moi oon seppo sun luokalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701126
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72969- 46956
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31870Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810