Miten kertoa vanhemmille että on bi?!

Anonyymi

Eli oon 13v tyttö ja oon bi mut en vaa osaa kertoo vänhemmille.... Vanhemmat painottaa että heterous on paras valinta ja en uskalla kertoo..... Ja kysyn täs samal et osaaks kukaan kertoo miten saada gf tai bf / miten kertoo ihastukselle että tykkää sittä

5

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka kokisit kiinnotusta samaan sukupuoleen, sitä ei todellakaan koskaan tarvitse eikä edes kannata toteuttaa mitenkään.
      Asian kertominen on myös turhaa, koska tunteesi voivat muuttua vielä vaikka miten.
      Vaikka kokisit bi-tuntemuksia ikäsi, voit silti mennä naimisiin miehen kanssa aikanaan ja elää normaalia elämää jäämättä mitään paitsi.
      Ihmisillä voi olla monenlaisia mielitekoja negatiivisiin asioihin, parasta jos niitä ei kuitenkaan toteuta.
      Mehän olemme ihmisiä emmekä viettien varassa toimivia eläimiä, meillä on kyky valita mitä teemme ja kieltäytyä asioista jotka ovat meille haitallisia.
      Vanhempasi ovat oikeassa siinä että heteroseksuaalisuus on paras , siinä nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies , se on luonnollista.

• Anonyymi

Ei ole parasta eikä huonoa valintaa!!

• Anonyymi

Kasva vielä 4 v silloin voisiolla oman identiteettin varmuus.

• Anonyymi

Moi oon seppo sun luokalta.

• Anonyymi

Tulee aika myöhässä,mutta minulla on sama ongelma.Itse olen 11-vuotias tyttö joka on bi tai omni seksuaali(en ole vielä varma kumpi),ja en uskalla kertoa siitä perheelleni,edes kavereille vaikka ne ovat luotettavia.Jos kertoisin heille siitä,tulisi varmaan aika paljon ainakin kysymyksiä siitä että mistä tiedän sen,myöskin sitä että olen liian nuori tietämään sen ja että alkaa hirveät huhut että olen ihastunut johonkin tyttöön.Jos joku on vielä täällä,voitte kertoa jos tiedätte että miten voin tietää että olenko bi vai omni seksuaali.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      158
      6420
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1844
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      43
      1545
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1110
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1039
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      971
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      950
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      898
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      887
    Aihe