Heii! Eli haluisin tosi kovasti kesyrottia joten jos jollain on hyviä häkki vinkkejä tai muutenkin niihin liittyviä vinkkejä, niin kaikki on tervetullutta! Mulla on kans yksi kysymys, että onko neljä rottaa ok määrä? Poikia siis haluisin. 🐭💕
Pitäiskö hankkia kesyrottia?
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Lahjoitan 2 kilttiä urosrottaa, voin tuoda mahdollisesti helsinki-tampere alueelle.
Häkki ei tule mukaan, [email protected] viimeistään 31.1.2020
Häkki kannattaa tehdä minkkiverkosta, jota saa tilattua esim puuilosta n. 12 euroa 5 metriä, leveys on yli metrin, sieltä löytyy myös rautalankaa ja sivuleikkuripihdit.
Tee korkea ja matala osa, ja tasoja verkosta.- Anonyymi
Tuleeko urokset narttujen kanssa toimeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule, koska ne saavat yhdessä poikasia ja rotan poikasista huolehtiminen on vaikeaa. Pidä rottia ryhmissä, joissa on ainoastaan tyttöjä tai ainoastaan poikia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emo osaa huolehtia poikasista, joten ei se vaikeaa ainakaan rottien mielestä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954