Hei. Olen kohta 21v nainen. Olen hyvin lapsirakas. Haaveis olis oma lapsi. Asun ja elän yksin.
Nyt etsin sopivaa luovuttajaa.
Mie kerron mielelläni lisää just sulle, luovutus tapahtuu muumi muki menetelmällä
Etsin luovuttajaa
9
155
Vastaukset
Vaihdetaan ajatuksia..
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
Siellä siis pääsis pukille? Olen vanhan liiton mies ja oppinut kunnioittamaan perinteisiä arvoja ja käytäntöjä.Lapset tehdään miehen ja naisen yhteistyöllä ja molempien läsnäollessa.Ei suinkaan niin,että kävisin runkkailemassa jossain pölyisessä komerossa johonkin mukiin.
- Anonyymi
Jaaha, onko se sitten niin että lapsi saa tietää biologisen isänsä sitten kun on 18v. Vai meneekö homma siihen että kun lapsi on muutaman vuoden ikäinen niin sitten aletaan hakemaan elatumaksuja, eli kostoa luovuttajaa kohtaan. Tässä on ristiriita. Että mikä on suunnitelma. Naisen ktp on yleisesti tunnettu asia ...
- Anonyymi
Lötyikö luovuttaja?
- Anonyymi
Miksi ei luomu?
- Anonyymi
Etsit vieläkin?
- Anonyymi
Joo, ei käy. Lapsella on lähtökohtaisesti oikeus rakastaviin vanhempiin, jotka rakastavat myös toisiaan todella paljon. Ehdoin tahdoin ei tätä oikeutta saisi mitätöidä.
- Anonyymi
Täällä olisi 24v kundi joka voi luomuna luovuttaa. Asun pk seudulla
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4144986Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit5153218"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk162855Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302664Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2472628Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1962609SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit272054"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –871735Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6451669Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki171499