Etsin luovuttajaa

Anonyymi

Hei. Olen kohta 21v nainen. Olen hyvin lapsirakas. Haaveis olis oma lapsi. Asun ja elän yksin.

Nyt etsin sopivaa luovuttajaa.

Mie kerron mielelläni lisää just sulle, luovutus tapahtuu muumi muki menetelmällä

9

231

Vastaukset

• Vaihdetaan ajatuksia..

• Juu

• Siellä siis pääsis pukille? Olen vanhan liiton mies ja oppinut kunnioittamaan perinteisiä arvoja ja käytäntöjä.Lapset tehdään miehen ja naisen yhteistyöllä ja molempien läsnäollessa.Ei suinkaan niin,että kävisin runkkailemassa jossain pölyisessä komerossa johonkin mukiin.

• Jaaha, onko se sitten niin että lapsi saa tietää biologisen isänsä sitten kun on 18v. Vai meneekö homma siihen että kun lapsi on muutaman vuoden ikäinen niin sitten aletaan hakemaan elatumaksuja, eli kostoa luovuttajaa kohtaan. Tässä on ristiriita. Että mikä on suunnitelma. Naisen ktp on yleisesti tunnettu asia ...

• Lötyikö luovuttaja?

• Miksi ei luomu?

• Etsit vieläkin?

• Joo, ei käy. Lapsella on lähtökohtaisesti oikeus rakastaviin vanhempiin, jotka rakastavat myös toisiaan todella paljon. Ehdoin tahdoin ei tätä oikeutta saisi mitätöidä.

• Täällä olisi 24v kundi joka voi luomuna luovuttaa. Asun pk seudulla

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      131
      7493
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      218
      6133
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      236
      1699
    4. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      107
      1455