Älä tule vedetyksi olan yli velaksi

Anonyymi

3

<50

Vastaukset

• Vaihtoehtoisia näkökulmia, loogista ajattelua eri perspektiiveistä, itsestäänselvyyksiä, luonnollista luonnon kiertokulkua mielenkiintoisesti esiteltynä, historiaa, totuuksia ja spekulaatioita.

Ei mitään sen kummempaa. Älä ota tuollaisia loukkauksina sinun ajattelumalliasi kohtaan. Olen lisäksi varma että et ole katsonut aloituksessa olevaa linkkiä etkä tuota omaa postittamaasi, mutta googlailit Bradenin tuotantoja ja nakkasit tuollaisen humpuuki kommentin kehiin.
      Kun seuraavan kerran kommentoit, niin perhedy ensin aiheeseen muutenkin kuin googlailemalla puhujan nimeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehtoisia näkökulmia, loogista ajattelua eri perspektiiveistä, itsestäänselvyyksiä, luonnollista luonnon kiertokulkua mielenkiintoisesti esiteltynä, historiaa, totuuksia ja spekulaatioita.

Ei mitään sen kummempaa. Älä ota tuollaisia loukkauksina sinun ajattelumalliasi kohtaan. Olen lisäksi varma että et ole katsonut aloituksessa olevaa linkkiä etkä tuota omaa postittamaasi, mutta googlailit Bradenin tuotantoja ja nakkasit tuollaisen humpuuki kommentin kehiin.
      Kun seuraavan kerran kommentoit, niin perhedy ensin aiheeseen muutenkin kuin googlailemalla puhujan nimeä.

1) Ei ole loukkaus informoida gurun entisistä opetuksista, vaikka niiden suosio olisi sittemmin laskenut.
      2) Minä kuuntelin Bradenin pajunköyttä ensteksi jo kymmenen vuotta takaperin; hän syöttää edelleen variaatiota samasta teemasta, aivan kuten on tehnyt jo 90-luvulta lähtien.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.