hei
olen menossa ensi vuoden puolella selkäleikkaukseen ja käytössä vaipat ympäri vuorokauden koska leikkauksen jälkeen joutuu vuodeosastolle laittaako sillä minulle hoitajat vaipan koska joudun käytän teippivaipoja
selkäleikkaus vaipat
8
1038
Vastaukset
- Anonyymi
Tuovat alusastian, tai sorsan tarvittaessa.
- Anonyymi
alusastia oikein toimi jos ei oo pidätys kykyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
alusastia oikein toimi jos ei oo pidätys kykyä
Siis onko kyse ulosteen pidätyskyvyttömyys? Silloin varmaankin laitetaan vaipat ja hoitajat tekee tarvittavat vaihdot ja puhdistukset koska selkäleikattu ei saa kovin paljon "voimistella".
Mikäli kyse on virtsan pidätyskyvyttömyys, yleisin hoitotapa sairaalassa on laittaa kestokatetri. Se on vaivattomin niin potilaalle kuin hoitajillekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko kyse ulosteen pidätyskyvyttömyys? Silloin varmaankin laitetaan vaipat ja hoitajat tekee tarvittavat vaihdot ja puhdistukset koska selkäleikattu ei saa kovin paljon "voimistella".
Mikäli kyse on virtsan pidätyskyvyttömyys, yleisin hoitotapa sairaalassa on laittaa kestokatetri. Se on vaivattomin niin potilaalle kuin hoitajillekin.saako sairalaassa vaipat jos on pidätys vaikeutta jos pyytää itse
- Anonyymi
Olet oudon kiinnostunut näistä vaippa-asioista? Aika nyrjähtänyttä pervoilua.
- Anonyymi
saako sairalaassa vaipat jos on pidätys vaikeutta jos itse pyytää hoitajalta
- Anonyymi
olisi hyvä tietää
- Anonyymi
Totta kai saa. Joko nyt lopettaisit kyselyn.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017503
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?945328- 834977
- 1364354
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 522739
- 462732
- 552322
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112299Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900