Vai nykyisetkin, mitens nyt naamaa väänetään kun se Maailman paras Rinne sai Loppa-tili. Sen rapian 3 vuotta ehkä viellä pasteeratte siellä, sen jälkeen käy Siniset.
Samalla oven avasulla olis tarvinnu heittää mäelle se paska puhuja Haavisto.
Jämsän entiset Kommunistit
12
96
Vastaukset
- Anonyymi
Olet siis itse nykyinen kommari. sekä perimältäs punikki.
- Anonyymi
Elämme mielenkiintoisia aikoja...koskahan jaetaan torilla k.........
- Anonyymi
Eikös tämä Rinne ole demari,onko aloittajalla lukihäiriö.
- Anonyymi
Jospa sinä selvittäsit mistä Demarit on syntynyt, Punikkeja ne on.
- Anonyymi
SKP liput niillä on kotona kirjahyllyssä.
- Anonyymi
Suomihan on maana koko maailmassa lähimpänä sitä , mitä kommunismin aatteet , ne hyvät , pitävät sisällään.
Eli kaikille tasa-arvoinen koulutus , tereydenhuolto , pienet luokka ja tuloerot.Ei kuningasta , hallinto kansan valitsema jne.
Ja yleensäkkin tasa-arvoinen paikka laidasta laitaan , tämä maamme.
Ja joitain muitakin asioita vielä . Tämän kertoi muuan kiinalainen metsäteknikko-opiskelija täällä Suomessa 1980 luvulla , kun häneltä kommunismista kyseltiin.Totesi , että esim. Kiinassa sen aatteen toteutus on mennyt aivan persilleen.
Eli maassamme ei juurikaan enää kannattaisi lisäkommunismista vöyhöttää. - Anonyymi
Huonoista toteutuneista ja parasta aikaa yhä kiristyvistä kommunismin varjopuolista maassamme näkisin yhtenä pahimpana kansalaisten valvonnan.
Kiinassa sekin on jo kuulemma liki huipussaan. On kasvotunnistetta sun muuta härpäkettä kaduilla ja ties missä.
Mutta noin muutoin , olemme kommunismin ihannemaa. - Anonyymi
Minä Bolsu-Desantti olen yhä hämilläni ja lohduton kun AY-jyrä Alamäki sai kenkää! Miksi maailma on näin epäoikeudenmukainen meille punikeille??
Onko onkohan kuites se JokasääHävittäjä kunnon Mies sieltä Kuhmoisten korvista kuites aina ollut Oikeassa? Kauhistuttava ajatus!! Nyt odotan viiltävää kuittia Tältä Ouninpohjan Ohranalta!- Anonyymi
Sinä se vaan jaksat lässyttää!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2575209Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204231- 604051
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363637- 513600
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413355Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv162752Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232536
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652417