Oletko syntynyt joulukuussa?

Tiede kertoo, että olet erityinen
-
Ilahduttavia uutisia ilta-lehdeltä.

"Eri maissa tehtyjen tieteellisten tutkimusten mukaan joulukuussa syntyneet ovat monin tavoin spesiaaleja."

"Vielä yksi hyvä uutinen joulukuussa syntyneille: heillä on Chicagon yliopiston tutkimuksen mukaan tilastollisesti parhaat mahdollisuudet elää yli satavuotiaiksi."

H.

21

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Khöm...eh...
      öh...höh...
      kröhöm...

      H.

    • Anonyymi

      Jep. Kolmen viikon kuluttua yksi lisävuosi mittariin.

      Mihinkään satavuotis saati ikuiseen elämään en usko. Riittää hetki kerrallaan. Pyrin nauttimaan kulloisenkin voimassa olevan päivän loppuun saakka. Tosin aina lipsahtaa seuraavan vuorokauden puolelle 1 - 2 tunnilla.

      Tottakai olen erityinen ihminen.

    • Anonyymi

      joulukuussa juu, - ja ei sen erityisemmältä tunnu.
      Mutta menee täs työttömänä aika mukavasti.
      tosin pienet tulot estää enemmän kulutuksen...
      Ongelmana on, ettei eläkkeelle viel pääse.
      Ja työmarkkina ei kaipaa 60v äijjää enää ollenkaan !!

      • Anonyymi

        Pääasia, että on reservissä.


      • juuu, sama huomio on itsellä. ei 60v. oikein pääse palkoille.
        Olen viime vuodet itse tehny pätkätöitä, ja ei se peli ole herkkua ollu.
        Se putki eläkkeelle on poistettu, niin täs on viel ikään 64v. asti oltava työ- reservissä.
        Ja sitä paljon mainostettua työvoimapulla ei ole näkyvissä ollu.


      • Anonyymi
        deece kirjoitti:

        juuu, sama huomio on itsellä. ei 60v. oikein pääse palkoille.
        Olen viime vuodet itse tehny pätkätöitä, ja ei se peli ole herkkua ollu.
        Se putki eläkkeelle on poistettu, niin täs on viel ikään 64v. asti oltava työ- reservissä.
        Ja sitä paljon mainostettua työvoimapulla ei ole näkyvissä ollu.

        Entä se edellisen hallituksen "työttömyyseläke" vai mikä se oli, päästä eläkkeelle varhemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä se edellisen hallituksen "työttömyyseläke" vai mikä se oli, päästä eläkkeelle varhemmin?

        se oli se lex lindström, joka päästi edellisen hallituksen aikana vanhoja työttömiä kunnialla eläkkeelle. Mutta ei se enää ole voimassa !!
        Ja Ei tullu lex harakkaa, ja se harakka jo kerkesi lähteä siistimpään ministerivirkaan !!
        ja nyt odottelemme lex haataista,, sdp haatainen sai likaisen väheksytyn tvm. ministeri pestin !!

        Tiedä nyt vaikka 2020 alettaisiin vanhoja oikein urakalla pakko kuntouttaa ja aktiivi kuntakokeiulu pelleillä !? - Aikaisemmin, vas sdp vihreä kokomuskepu ,,, tarja filatov, ihalainen, vanhanen, kataien, grönberg,,, aikaan alettiin työttömiä pakko kuntouttavaan työtoimintaan sijoittaa piiloon, jotta massa-työrrömyys näyttäisi vähemmälttä...


    • Anonyymi

      "Monin tavoin spesiaaleja", eivät kaikin tavoin hyvällä tavalla

    • Ne on sitten joulukuussa syntyneillä eri geenit kuin muina kuukausina syntyneillä vanhemmillaan?
      Onhan tuo elinikä lohdullista kuultavaa pikkuveljelleni, joka täyttää kymmenen päivän päästä 70v.

      Mitä se tuo sana "erityinen" sitten tarkoittaneekaan, sillä kouluissa on erityislapsia, jotka käyvät erityisluokkaa. Enää kun ei apukoulusta saa puhua.

      • Anonyymi

        Entäs, jos ei ole joulukuinen hedelmä?
        Olen sunnuntailapsi,,joten se menee ohi kuukausien.

        Beng
        Öhöm kröhöm auts


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs, jos ei ole joulukuinen hedelmä?
        Olen sunnuntailapsi,,joten se menee ohi kuukausien.

        Beng
        Öhöm kröhöm auts

        Minä olen muistaakseni maanantaikappale.

        Erikoista silloin oli kuitenkin, että syntyessäni oli kesäpäivänseisaus ja täysikuu samaan aikaan. Harvinainen yhdistelmä. Jospa se tasoittaisi tuota maanantaita.
        Vai olisiko kuitenkin ollut huono enne, kun siitä sitten alkoi kuu pienenemään ja päivät pimenemään.

        No tässä sitä vain ollaan ja porskutellaan eteenpäin "mot alla odds".


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Minä olen muistaakseni maanantaikappale.

        Erikoista silloin oli kuitenkin, että syntyessäni oli kesäpäivänseisaus ja täysikuu samaan aikaan. Harvinainen yhdistelmä. Jospa se tasoittaisi tuota maanantaita.
        Vai olisiko kuitenkin ollut huono enne, kun siitä sitten alkoi kuu pienenemään ja päivät pimenemään.

        No tässä sitä vain ollaan ja porskutellaan eteenpäin "mot alla odds".

        Sinähän olet ehdottomasti valioyksilö, kun päätit tuollaisen päivän valita syntymällesi.
        Tässä jää sunnuntailapsi toiseksi.
        Hitsi kun häikäsee tulinen auringonlasku juur ny.😎

        Beng


    • Anonyymi

      Onko noin? Että niinku joulukuussa syntyneet...
      Heevetti ku alkoi ottaan kaaliin aloituksen luettuani.
      Olen maaliskuun lapsi.
      Erityisesti kaalittaa jos en olekaan erityinen.
      Jokainen, ihan jokainen tahtoisi itse tykönään olla erityinen.
      Mä en edes tiedä minä viikonpäivänä olen putkahtanut tänne.
      Mulla ei ole yhtään mitään vastinetta antaa takas, joka kumoaisi Chicagon yliopiston tutkimuksen.

      Kait mä sentään jotain ponusta saan, edes pienen kipenön, koska olen ensimmäisen lapseni pullauttanut joulukuussa. Hän on erityinen. Noh, hieman vilkas ettei niin vilkas tarttis ees olla. Hyvä mies kuitenkin :)

      Heikunkeikku

    • Anonyymi

      Oletteko huomaneet syntyvyydestä, miloi se on suurin?

      Itse olen syntynyt syyskuussa, siisi Jouluna pantiin alulle. Siskoni ja veljeni on syntyneet maaliskuussa, joten ilmeisesti Juhannuksena "nussittiin"`D

      Toinen veljistäni on syntynyt v 46 marraskuussa, joten pääsikö iskä sitten sodankauhuista, että tuolainen tapahtuna ilmeni?

    • Anonyymi

      Näitä ''tiede'' tutkimuksia riittää. Milloin on kesäkuussa syntyneet neroja ja joulukkuussa syntyneet musikaalisia, ym,ym Horoskoopien kanssa samaa höpöhöpöä:)))))))

    • Anonyymi

      Ken on syntynyt Tammikuussa...ylös nouskohon ... Joulukuun erityisyydestä luin minäkin tänään... jäi mieleen että joulukuussa syntyneet ovat aamuvirkkuja...muistelin Hunkszin joskus kauan sitten sanoneen ...että on aamuvirkku....ovatko tavat muuttuneet vuosien myötä...
      mimmimum-..mi

      • "Anonyymi"

        Entisen valo-kuvaus-harrastukseni muistoina...
        Minä herään edelleenkin aikaisin aamulla.
        Eilen taisin avata klo.04.40.
        Eläkkeellä on kiva elää.
        Etenkin kun tietää elävänsä yli satasen. :)
        Mukavien tyttösten seuraavan minua. :)

        H.


      • Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Entisen valo-kuvaus-harrastukseni muistoina...
        Minä herään edelleenkin aikaisin aamulla.
        Eilen taisin avata klo.04.40.
        Eläkkeellä on kiva elää.
        Etenkin kun tietää elävänsä yli satasen. :)
        Mukavien tyttösten seuraavan minua. :)

        H.

        No, hihhih.

        🐜


      • Anonyymi

        Suurinosa 60 väestä on aamuvirkkuja. Ja kun ikää kertyy, ollaan aamuyövirkkuja;)


    • Joulukuussa syntyneet ovat joskus seurausta
      keväisestä luonnon heräämisen himosta ja kiihkosta

      aurinko paistaa hippokampukseen ja hormonit hyrräävät erityisesti,
      eli tietysti joulukuussa syntyneetkin ovat erityisiä,

      eli onnea vaan kaikille erityisille,
      vanhemmat voivat joskus katsella joulukuun vauvoja myös erityisinä joululahjoina.
      vaikka ainahan lapsi on lahja, on sitten syntynyt milloin vain..

    • Anonyymi

      Miksi minulla nousi eläke 20euroa käteen,pyytämättä. Oliko se Rinteen ansiota.
      Joululahja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe