Nivalasta tullu ikävä ja näivettyvä pitäjä!

Anonyymi

Haluan äkkiä Nivalasta pois. Tästä on tullut tosi ikävä ja tylsä sisään päin lämpiävä pitäjä, joka näivettyy ja kuihtuu. Ei mitää kunnon toimintaa nuorille ja muutenkin ihan lehemänpaska pitäjä. Vaikeaa uskoa, että tää on kaupunki! Edes liikennevalot eivät paranna tilannetta!

18

1084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Provo. Valehtelet! Nivalassa on nuorille nykyään enemmän kuin paljon erilaisia harrastusmahdollisuuksia paremmat varmaan jo kuin ylivieskassa. Muuta helsinkiin jos kaupunki vilskettä kaipaat.

      • Anonyymi

        Minä olen muuttanut Helsinkiin Nivalasta. Paras asia elämässäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen muuttanut Helsinkiin Nivalasta. Paras asia elämässäni.

        Pysykki siellä


      • Anonyymi
        Yleonvaletta kirjoitti:

        Pysykki siellä

        Siinäpä sitä Nivalan meininkiä jo tulikin. Seuraavaksi niska kyyryyn ja Jumalan Sanaa kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Yleonvaletta kirjoitti:

        Pysykki siellä

        Mikä se Pysykki on...🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se Pysykki on...🤗

        Se on niitä Helsingin ihmeitä. Käyvät joskus Nivalasta sitä ihmettelemässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sitä Nivalan meininkiä jo tulikin. Seuraavaksi niska kyyryyn ja Jumalan Sanaa kuuntelemaan.

        Oikeassa olet :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen muuttanut Helsinkiin Nivalasta. Paras asia elämässäni.

        Kotiseudulle ikävä, kun täällä palstalla lääsää. 😅😅😅😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotiseudulle ikävä, kun täällä palstalla lääsää. 😅😅😅😅😅

        Tuo on sitä aitoa Nivalalaista omakehua, jossa Nivalalaiset ovat mestareita.


    • Anonyymi

      Millä tavalla liikennevalot parantavat kaupunkia missään mitenkään? Liikenneympyrät olisivat olleet paremmat. Keskutan liikenneympyrät voisi poistaa ja vaihtaa liikennevalot tilalle, ja kamerat, loppuisi kaahaus keskustassa.

    • Anonyymi

      Luonnon laki, vain vahvimmat elävät.Aikanaan Nivalaan on esi-isät vaeltaneet, ja alkaneet asumaan maata.On eletty, ja jaksettu.Nykyään juna tuo porukkaa sieltä-täältä, odottamaan että ruoka tuodaan suuhun kuin linnunpojalle....Mene äkkiä pois, ja vie muutkin hengenheimolaisesi mukanasi.Täällä ei ole mitään teille.

      • Anonyymi

        Näin on, tämä kylä kuuluu invalan idooteille, muilla ei ole tänne asiaa, eivät sovi porukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, tämä kylä kuuluu invalan idooteille, muilla ei ole tänne asiaa, eivät sovi porukkaan.

        Nivalasta muistan malivilikin ja lindberin oskarin,vieläköhän elossa?


    • Anonyymi

      Oskari ainakin on kuollut.

      • Anonyymi

        Nivala on hyvä paikka asua,on palveluita tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Totta

      • Anonyymi

        Siis sekö, että Nivalasta on tullut ikävä ja näivettyvä pitäjä, kuten aloituksessa sanotaan?


    • Anonyymi

      Vaikee kuvitella että oot Nivalasta kotosi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe