KINEAU.....

Anonyymi

Otsikon lausahdus on minun oma letkautus tuossa muodossaan leikilläni joskus thai vaimolleni ja hyvin olen tullut ymmärretyksi, mutta kielitaitoisempi
lausuu ตระหนี่ถี่เหนียว

Tähän aloitukseeni päädyin koska jälleen tuhannen kerran joku nenäpotato asiaa pohti omasta näkökulmastaan, mitä maksaa kun kuka maksaa täällä thaimaassa erinäisistä palveluista.

Falle vs. thaivaimoehdokas aina ainoana vaihtoehtona, mutta kun myös on olemassa aviopareja, jolloin käytettävä varallisuus on avioparin.

Ymmärrettävää luonnollisesti on, että kun kirjoitellaan lavataksien hinnoista, tipeistä ravintolaan, sekä seteleistä hotellin siivoojalle, kirjoittelija on satunnainen matkailija.

Kerron tiedoksi, että kun thaimaassa thaimaalainen ostaa palveluita ja tuotteita omalla / perheen rahalla, niin tämä thaimaalainen ei todellakaan "rakasta" lavataksin kuskia enemmän kuin omaa / perheen varallisuutta.

Nähtävyyksien ja eläintarhojen fallehintoihin en puutu koska se on maan tapa täällä, mutta jo pelkästään torilla ruokaostosten teko on edullisempaa, kun aviomies mieluummin istahtaa torinlaidan kuppilaan kaljalle tai kaffille ja vaimo hoitaa ostokset.

Sama pätee jopa myös hotellihintoihin, mikäli vaimo on kineau, eikä sitä toiseksi muuta junttilan puuromiehen tarinoinnit.

Käännetään asia päälaelleen.
Menkää tinderinne kanssa sinne Hesan torille, jossa yx uuno seuraa laivojen tuloa ja menoa.
Molemmille sama kauppalappu ja seteleitä kouraan.
Kummalla edullisempi kassillinen, kielitaidottomalla tintsulla vai tinkaavalla suomijuntilla?

Elämä opettaa.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä sitä fiilistä kun lääkäri huutaa meille hoivakoti Kertunnokan pattayan toimipisteen hoidokeille että rupinaama rupinaama mutta letkuruokintojemme tukipisteeksi paikkaolisi sopiva jollei ollen moottoriratamme sauhuaisi joulupuita polttelimme sitten ollen.

      • Anonyymi

        Myna pystyssä ollen?


    • Anonyymi

      Eikä toi aloitus edes pidä paikkaansa. Tottakai tyhmää viedään kaikissa maailman turistikohteissa.
      inä tingin monesti paremmin kuin paikallinen vaikka tietämättömät muuta väittävät.
      Minä puhun thaita joka tietysti auttaa asiaa. enkä minä osta jos hinta ei ole kohdillaan.
      Luulisi sellaisen joka asuu Thaimaassa ymmärtävän miten siellä hommat toimii.
      Tietysti jos elelee vaan omissa oloissa ja vaimon kanssa eikä viitsi opiskella thain kieltä eikä ole tekemisissä muiden paikallisten kanssa niin noin se voi mennä.
      PS. toisilla on miljardeja rahaa niin eivät jaksa tinkiä. Minä taas tykkään jutella paikallisten kanssa.
      Pps. minulla on paljon paikallisia ystäviä ei rahalla saatuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe