Eläinten ammuskeluporukan kymppi puhalsi 2 promillea ratissa. Ilmeisesti oli vasta menomatkalla eläinten ahdisteluun, kun lukemat olivat noinkin maltilliset.
https://yle.fi/uutiset/3-11104436
Pelkästään pohjanmaan poliisi peruuttaa vuosittain 300 -350 aselupaa rattijuopolita, huumehörhöiltä ja pahoinpitelijöiltä. Melkoista rikollisuutta...
Wiinan woimalla ja miksei huumeidenkin...
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, Vihreät ovat kyllä puoltaneet huumeiden vapauttamista, eivät juuri muut.
- Anonyymi
Ei huumeita pidä vapauttaa. Metsästäjissä on nytkin liikaa juoppoja sekä narkkareita. Poliisi joutuu peruuttamaan nytkin aselupia urakalla narkeilta ja muiltakin rosvoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huumeita pidä vapauttaa. Metsästäjissä on nytkin liikaa juoppoja sekä narkkareita. Poliisi joutuu peruuttamaan nytkin aselupia urakalla narkeilta ja muiltakin rosvoilta.
Eiköhän ne narkkarit löydy enimmäkseen "viherpiipertäjistä", alkoholi onkin jo sitten laajempien ryhmien käytössä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne narkkarit löydy enimmäkseen "viherpiipertäjistä", alkoholi onkin jo sitten laajempien ryhmien käytössä...
Eipä juopoille ja narkeille ole edes myönnetty aselupia.
- Anonyymi
En usko kenenkään haluavan metsästää huumeidenkäyttäjän kanssa samassa porukassa. Eikä huumehörhö edes saa laillista asetta.
- Anonyymi
Metsästys/aseharrastajien positiivinen puoli on se, että ovat suomen nuhteettomin kansan osa.
Tämän sanon näin ei aseharrastuksen omaavana ihan käytännön kokemuksesta.
Aseen omistus vaatii nykyään niin nuhteetonta elämää, että voidaan pitää varmana näiden harrastajien asiallisesta käyttäytymisestä.
Itse omistan useita asunto osakkeita joita vuokraan eteenpäin. Yksi ehtoni on joko metsästyskortti tai aseenkantolupa, sillä nämä ovat olleet tae nuhteettomista vuokran maksajista.
Periaatteessa tätä ei sallita, koska minun pitäisi vuokrata asuntoni vaikka millaisille narkeille tahansa, mutta ei kenenkään tarvitse tietää mitä papereita kysyn ja keneltäkin mahdollisilta vuokralaisiltani.
Siksi nykyiselläänkin kaksi metsästävää pariskuntaa asunnoissani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsästys/aseharrastajien positiivinen puoli on se, että ovat suomen nuhteettomin kansan osa.
Aseen omistus vaatii nykyään niin nuhteetonta elämää, että voidaan pitää varmana näiden harrastajien asiallisesta käyttäytymisestä.
Itse omistan useita asunto osakkeita joita vuokraan eteenpäin. Yksi ehtoni on joko metsästyskortti tai aseenkantolupa, sillä nämä ovat olleet tae nuhteettomista vuokran maksajista.
Periaatteessa tätä ei sallita, koska minun pitäisi vuokrata asuntoni vaikka millaisille narkeille tahansa, mutta ei kenenkään tarvitse tietää mitä papereita kysyn ja keneltäkin mahdollisilta vuokralaisiltani.
Siksi nykyiselläänkin kaksi metsästävää pariskuntaa asunnoissani.Kun etsiin luotettavaa tyyppiä vuokralle tai töihin, niin kolme korttia vaatimalla saa karsittua lähes kaikki ongelmatapaukset pois. Ajokortti (=ei päihdeongelmaa), luottokortti (=ei maksuhäiriöitä) ja aselupa (=ei väkivalta historiaa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi nykyiselläänkin kaksi metsästävää pariskuntaa asunnoissani."Periaatteessa tätä ei sallita, koska minun pitäisi vuokrata asuntoni vaikka millaisille narkeille tahansa, "
Ei tarvitse. Ainakin toistaiseksi Suomessa saa ihan itse päättää omaisuutensa käytöstä.
Sitten kun se loppuu, niin sanon Suomelle hyvästit.
- Anonyymi
Päinvastoin. Juttuhan kertoo sen että rikollisilla ei aselupia ole. Metästäjät ovat siis keskimääräistä lainkuuliaisempaa porukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086