Uppooko teihin

Anonyymi

Kyllä on tämä Hannakaisa Heikkisen tempaus jäädä protestiksi pois linnanjuhlista halveksittavin poliittinen lipaisu aikoihin! Kuinka tyhminä hän äänestäjiä pitää? Todella halveksittava teko presidenttipari kohtaan! Toisaalta kiittelee heitä joten nuoleminen todella läpinäkyvää,taitaa jo pelätä seuraavia vaaleja joten kaikki keinot käytettävä olivat ne kuinka ala-arvoisia tahansa,saisi hävetä jos osaa.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savolaiset on aina olleet kummalisen kieroja!

• Anonyymi

Kumpikin lie syynä,savolaisuus vai kepulaisuus.

• Anonyymi

Kyllä on Kepun päättäjät paniikissa ja sekaisin,Rinne ulos koska ei ollut luottamusta mutta nyt hyväksyvät tosta vaan hallituksen muodostajaksi,siis miehen keneen ei luoteta.

• Anonyymi

Nyt riitti mulle olen ikäni äänestänyt Kepua mutta en tulevaisuudessa,vaihan puoluetta tai en äänestä.Miten helevetissä epäluetettavasta Rinteestä tuli yhessä yössä luottomies joka on pätevä hallitusneuvottelujen vetäjäksi,en ällyy.

• Anonyymi

Kurvinen ja Lohi oikeat liskokielet,ei mitään omantunnontuskia vaihtaa mielipiteitään yhtä tiuhaan kun se entinen ukko hevostaan.

• Anonyymi

En ole Heikkisen kanssa ihan samaa mieltä, mutta siitä huolimatta arvostan sitä, että hän kertoo julkisesti syyn miksi ei mene juhliin. Paljon vähemmän arvostan niitä muita, jotka menevät juhliin vaikka ovat Heikkisen kanssa samaa mieltä. Onhan se kiva päästä telkkariin.
      Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

• Anonyymi

Minun mielestäni hänen protestina kohdistuu nyt väärään paikkaan,itsenäisyyspäivä pitäisi olla kaikille niin tärkeä ettei sitä sotketa omiin poliittisiin tavoitteisiin.Olisin arvostanut pois jääntiä siinä tapauksessa ettei hän olisi joka medialle toitottanut päätöstään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni hänen protestina kohdistuu nyt väärään paikkaan,itsenäisyyspäivä pitäisi olla kaikille niin tärkeä ettei sitä sotketa omiin poliittisiin tavoitteisiin.Olisin arvostanut pois jääntiä siinä tapauksessa ettei hän olisi joka medialle toitottanut päätöstään!

Se on nykyisin tuo politiikka kuin paskaa tositeeveetä.Asioista ei tarvi paljon tietää riittää kun on hyvät näyttelijän lahjat,avustajia on kuin kusiaisia jotka kirjoittavat puheet kansanedustajille ja nämä opetetut marakatit toistavat ne omina mielipiteinään ihmisille.Trumpin jutuille meillä naureskellaan mutta samaan suuntaan ollaan menossa myös meillä,päivänselvät sanomiset ja teot kiistetään törkeästi,viimeisenä tapauksena nämä Haaviston sanomiset.Mielestäni Haavisto on tehnyt paljon vakavampia tekoja kuin Rinne,mikseiköhän Kepu ole ottanut tähän asiaan yhtä hanakasti kantaa ja vaatinut vaihtoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nykyisin tuo politiikka kuin paskaa tositeeveetä.Asioista ei tarvi paljon tietää riittää kun on hyvät näyttelijän lahjat,avustajia on kuin kusiaisia jotka kirjoittavat puheet kansanedustajille ja nämä opetetut marakatit toistavat ne omina mielipiteinään ihmisille.Trumpin jutuille meillä naureskellaan mutta samaan suuntaan ollaan menossa myös meillä,päivänselvät sanomiset ja teot kiistetään törkeästi,viimeisenä tapauksena nämä Haaviston sanomiset.Mielestäni Haavisto on tehnyt paljon vakavampia tekoja kuin Rinne,mikseiköhän Kepu ole ottanut tähän asiaan yhtä hanakasti kantaa ja vaatinut vaihtoa.

Kyllä oon samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oon samaa mieltä kanssasi.

Minä myös,hulluksi on käynyt poliitikkojen meno,valehellaan suut ja silmät täyteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe