Kyllä minä reserviupseereissa ja reserviläisissä jotenkin halusin toimia. Mutta kun kentältä tuonne kokouksiin ja kabinetteihin jouduin asemani vuoksi. Minua yökötti tilanteet, jossa kunnia-/kautta ansiomitalleja jaettiin. Siellä ei ansioita punnittu. Listoiltamme kateltiin: mitä mitskuja sulla on, mitä sulle nyt voitas jakaa ? Siis ei ansioiden mukaan, vaan siksi, että olet ollut mukana kokouksissa ja seisomassa seppeleenlaskuissa.
Erosin reserviporukoista. Hiekkalaatikkoläpyköitähän siellä taas jaettiin, ja jaetaanen esivuonnakin. Jotain oli tarjolla, mutta kieltäydyin.
Ei kivaa tuo hiekkalaatikkoleikki. Jakakaa mitalit eturivin taistelijoille, sodasta elävinä selvinneille. Pullonpohjaplantut voitte jakaakeskenänne jahka rintamasoturit ovat menehtyneet, Hävetkää kantaa "ansiomerkkejänne" niin kauan kuin niitten saannin mahdollisuudet ovat kauenneet saavutaksistanne, eli edeltä teitä,.
Tänään on kuulemma "pullonkorkkeja " jaettu Kajaanissa. Phyh.
Hiekkalaatikko
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä. Siellä 60-luvun varusmiehet toisilleen "plätyköitä" jakavat. Oikeat sotilaat, soturit, isänmaamme puolustajat, he unohtuvat,
- Anonyymi
Minä kävin vapaaehtoisessa maanpuolustusharjoituksessa ja ilmoitin kiinnostuksen jatkossakin käydä sellaisessa. No eihän sieltä ole mitään ilmoituksia tullut.
Olin myös reserviläisliiton jäsen ja odotin jonkinlaisia aktiviteettejä tänne Kainuun suunnalle. Joko en ymmärrä mistä niitä olisi pitänyt itse katsoa ja hakea niihin mukaan mutta en kyllä mitään tietoa mistään ole saanut,
Tekisi mieli tutustua Puolustusvoimien toimintaan nykyään. Ammunta kiinnostaa kun itselle on 12/76 ja .308 tuttu...ja aikoinaan RK62:llakin tuli osuttua ihan hyvin.
Tiedän että muitakin kiinnostuneita on, mutta toimintaan mukaan pääseminen ei ole tarpeeksi helppoa.- Anonyymi
Virhevasurit jo kauhistuivat moisesta nationalismifasistisesta kirjoittelusta.
Rynkkykin tuli mainittua, voi kauhistus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114