Näyttää olevankin Skoda! Onhan se paras mutta melko hyvä on se kakkoseksi tullut nizzan vai mikäkorolla lie.
vuoden auto!
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kamiq oli ylivoimainen ja viiden parhaan joukossa on toinenkin Skoda.
Simply Clever!- Anonyymi
Kota Kamiina on kylmä auto vaikka yrittää antaa nimellään kuvan lämpimästä autosta. Kamiinaa poltetaan kodassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kota Kamiina on kylmä auto vaikka yrittää antaa nimellään kuvan lämpimästä autosta. Kamiinaa poltetaan kodassa.
Ja sinä olet tyhmä tero vaikka yrität olla nokkela!
- Anonyymi
Ootahan kun saan uuden pakoputken pään tehtyä ja turpon tilaan niin johan lähtee ja toitsu poitsu on vuoten auto.
- Anonyymi
Skoda. Vuoden auto, ja joskus jopa kahdenkin.
- Anonyymi
No joo, Corollasta ei ollut edes vuoden autoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, Corollasta ei ollut edes vuoden autoksi.
Ei niin. mitä sitten?
- Anonyymi
miten voi nauttia ajamisesta kun vaihteet ei toimi ja alusta kivireki!LELU!
- Anonyymi
Näin autoa dissaa pöperöpää virtuaalisen koeajon jälkeen!
- Anonyymi
Minä taas päätän ihan itse, että millä ajan. Ajelkoot muut vaan tuolla "vuoden" autolla.
- Anonyymi
Tojotan omistajat eivät osaa päättää itse, vaan ostavat sen, mikä naapurillakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tojotan omistajat eivät osaa päättää itse, vaan ostavat sen, mikä naapurillakin on.
No siinähän ostelevat. Minä en ajakkaan Toyotalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodan omistajat ostavat taas tuon kolhoosimerkin siksi, koska se on "vuoden" auto, ja joskus yllättäen jopa kahdenkin.
- Anonyymi
Selväksi voittajaksi kuittaantui siis Škodan uutuusmalli Kamiq. Ero toiseksi jääneeseen Toyota Corollaan nousi lopulta PERÄTI 33 pisteeseen, mitä voi pitää VAS-äänestyksessä kaikkiaan varsin suurena.
- Anonyymi
IS:n koeajossa Suomen myydyimmän auton erikoisin koriversio – viiden hengen Corollassa kunnon tilat vain kahdelle.
- Anonyymi
Tuo tulee voittamaan lukuisia vertailutestejä kun taas itäkippa Toyota on jatkuvasti jumbojen joukossa.
- Anonyymi
Skodan hinta-laatusuhde näyttää olevan yhä paras!
- Anonyymi
Kyllä hyvinkin Skoda voi jopa kestää enemmän kuin vuoden.
- Anonyymi
Skoda voitti riisikuppi kanikoppi jäi kakkoseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764