Tarvis tosta omakotitalon pihalta kaataa muutama puu jotka tämmöselle perus jantterille on liian hankalas paikassa. Vantaalla asustelen ni onko teil käyny puunkaato porukkaa pihassa ja missä hinnois pyörii?
Puunkaatoa?
8
92
Vastaukset
- Anonyymi
Pihalta kaadettiin 2 tammea ja 2 koivua. Pätkittynä hinta 3300€.
- Anonyymi
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoonOlipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
Niih, kyllä tuohon yli 5oo € tuntiliksaan kuuluukin tuo ns lisätyö, eli pirtinkalusteiden teko.
- Anonyymi
Kai tuon joku muutamalla satasella hoitaa. Olisiko metsurin tuntiveloitus jotain 40e yrityksen kautta ?
Tai osta vaijeritalja ja kaada itse, sillä saa puut aika vaikeistakin paikoista hallitusti suunnattua ja alas.- Anonyymi
Ei ole metsurin tuntiveloitus FIRMAN KAUTTA 40 €. Ehkä 60-70 €.
- Anonyymi
Minkä paksuisia ja pituisia puita ?
Onko rakennuksia tai sähkölinjoja joka puolella ympärillä ? - Anonyymi
Yksi hankala puu noin 150. Jos on enemmän puita, putoaa kappalehinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest946592Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604697Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1262647Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372369Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02121Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m321146En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su701053Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531020- 103983
- 72858