Tarvis tosta omakotitalon pihalta kaataa muutama puu jotka tämmöselle perus jantterille on liian hankalas paikassa. Vantaalla asustelen ni onko teil käyny puunkaato porukkaa pihassa ja missä hinnois pyörii?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Pihalta kaadettiin 2 tammea ja 2 koivua. Pätkittynä hinta 3300€.
- Anonyymi
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoonOlipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
Niih, kyllä tuohon yli 5oo € tuntiliksaan kuuluukin tuo ns lisätyö, eli pirtinkalusteiden teko.
- Anonyymi
Kai tuon joku muutamalla satasella hoitaa. Olisiko metsurin tuntiveloitus jotain 40e yrityksen kautta ?
Tai osta vaijeritalja ja kaada itse, sillä saa puut aika vaikeistakin paikoista hallitusti suunnattua ja alas.- Anonyymi
Ei ole metsurin tuntiveloitus FIRMAN KAUTTA 40 €. Ehkä 60-70 €.
- Anonyymi
Minkä paksuisia ja pituisia puita ?
Onko rakennuksia tai sähkölinjoja joka puolella ympärillä ? - Anonyymi
Yksi hankala puu noin 150. Jos on enemmän puita, putoaa kappalehinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta341596- 75962
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290839Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste75760Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii259725Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O44695- 69684
- 33593
- 74587
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty52576