Tarvis tosta omakotitalon pihalta kaataa muutama puu jotka tämmöselle perus jantterille on liian hankalas paikassa. Vantaalla asustelen ni onko teil käyny puunkaato porukkaa pihassa ja missä hinnois pyörii?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Pihalta kaadettiin 2 tammea ja 2 koivua. Pätkittynä hinta 3300€.
- Anonyymi
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoonOlipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
Niih, kyllä tuohon yli 5oo € tuntiliksaan kuuluukin tuo ns lisätyö, eli pirtinkalusteiden teko.
- Anonyymi
Kai tuon joku muutamalla satasella hoitaa. Olisiko metsurin tuntiveloitus jotain 40e yrityksen kautta ?
Tai osta vaijeritalja ja kaada itse, sillä saa puut aika vaikeistakin paikoista hallitusti suunnattua ja alas.- Anonyymi
Ei ole metsurin tuntiveloitus FIRMAN KAUTTA 40 €. Ehkä 60-70 €.
- Anonyymi
Minkä paksuisia ja pituisia puita ?
Onko rakennuksia tai sähkölinjoja joka puolella ympärillä ? - Anonyymi
Yksi hankala puu noin 150. Jos on enemmän puita, putoaa kappalehinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556