Tarvis tosta omakotitalon pihalta kaataa muutama puu jotka tämmöselle perus jantterille on liian hankalas paikassa. Vantaalla asustelen ni onko teil käyny puunkaato porukkaa pihassa ja missä hinnois pyörii?
Puunkaatoa?
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
Pihalta kaadettiin 2 tammea ja 2 koivua. Pätkittynä hinta 3300€.
- Anonyymi
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii viel, että samaanhintaan poijaat tekivät tammesta pirttiin pöydän ja jakkarat.
Koivut men polttoonOlipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyhmä kommentti. En ymmärrä, miksi pitää keljuilla.
Niih, kyllä tuohon yli 5oo € tuntiliksaan kuuluukin tuo ns lisätyö, eli pirtinkalusteiden teko.
- Anonyymi
Kai tuon joku muutamalla satasella hoitaa. Olisiko metsurin tuntiveloitus jotain 40e yrityksen kautta ?
Tai osta vaijeritalja ja kaada itse, sillä saa puut aika vaikeistakin paikoista hallitusti suunnattua ja alas.- Anonyymi
Ei ole metsurin tuntiveloitus FIRMAN KAUTTA 40 €. Ehkä 60-70 €.
- Anonyymi
Minkä paksuisia ja pituisia puita ?
Onko rakennuksia tai sähkölinjoja joka puolella ympärillä ? - Anonyymi
Yksi hankala puu noin 150. Jos on enemmän puita, putoaa kappalehinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351455- 1041319
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753