Hirveän mökän päästää torvi. Tuskin ääni ihan tyhjästä syntyy. Paljonko nousee kulutus jos huudattaa torvea koko matkan Helsingistä Tukholmaan?
Montako wattia laivan sumutorvi ottaa virtaa?
21
645
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ota yhtään mitään.
- Anonyymi
Komentosillalla ei ota kukaan muu kuin kippari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komentosillalla ei ota kukaan muu kuin kippari.
Nyt unohdit sekstantin. Se ottaa mälspiikkiä.
- Anonyymi
Tyypillinen auton töötti vetää 5–6 ampeeria. Kahlenbergin isoihin laivoihin tarkoitettu laivatöötti KM-165 tuhlaa ilmaa 8,3 barin paineella 50 litraa sekunnissa. Kun tiedetään kompressorin hyötysuhde voidaan laskea tarvittava teho.
- Anonyymi
Virran yksikkö on ampeeri, ei watti.
- Anonyymi
Hienoa, että vielä on yksi, joka tuon virran yksikön tietää. Minä muistelin, että se olisi m3/s.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että vielä on yksi, joka tuon virran yksikön tietää. Minä muistelin, että se olisi m3/s.
Ei, kyllä tuo on tilavuusvirtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä tuo on tilavuusvirtaa.
Laivalla lauletaan Olavi Virtaa. Ainakin aavan meren tuolla puolen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laivalla lauletaan Olavi Virtaa. Ainakin aavan meren tuolla puolen.
Reiska Taipaleen esittämänä parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä tuo on tilavuusvirtaa.
"Ei, kyllä tuo on tilavuusvirtaa."
Anteeksi erehdys. Noista insinööriopinnoista on niin pitkä aika, että osa opitusta alkaa unohtua. - Anonyymi
Laulellaan ampeereista Juha Watt Vainion tahdissa. Kaamasen väylälläkin on kipakat mutkat.
- Anonyymi
Korsteenivahti puhaltaa siihen sumutorveen. Siihen ei tarvita virtaa. Paitti tietenkin jos nimi sattuu olemaan Virta tai Virtanen.
- Anonyymi
Otetaan hattiwatit matkustajiksi. Kyllä heistä ääntä lähtee.
- Anonyymi
Paineilmallahan nuo pääosin toimivat. Paineilma puristetaan jossain konehuonetiloissa useimmiten sähkömoottorikäyttöisellä kompressorilla. Äänimerkin sähköntarve on pienen pieni osa kaikesta tarvittavasta paineilmasta, mutta sähköenergiaahan siihenkin tietysti tarvitaan. En jaksa ryhtyä määriä arvioimaan/laskemaan.
- Anonyymi
Ihanko vakavissas moista sepität?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko vakavissas moista sepität?
Kysyy ääni uuninpankolta:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy ääni uuninpankolta:)))
Jossainhan ne korpuiksi on kuivattava ennen jauhamista.
- Anonyymi
Onko kyseessä hinaaja, rahtilaiva, sotalaiva vai mikä?
Ainakin varustamolle koituisi melkoiset seuraamukset niin merilain kuin muidenkin lakien rikkomisesta.- Anonyymi
Onhan se.
- Anonyymi
Mitenkähän tämä aloitus mahtaa liittyä risteilyihin?
- Anonyymi
Virran yksikkö on Ampeeri. Watti on tehon yksikkö. Taisit lintsata koulusta tosi paljon tai olet muuten sikatyhmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381