Myydään PS Playstation 12 kk jäsenyys hintaan 40 € numero mistä saa kiinni on 0408741807 ja noutu mielellään Myyrmäeatä
Pleikkari jyrää
2
202
Vastaukset
- Anonyymi
Olisikohan hyvä pelikone, olen miettinyt jotain pelikoneen hankintaa, jotain alle 1000eur kuitenkin, kun pelaaminen jää niin vähälle, joku konsoli, ehkä, pitäisi käydä testailemassa niitä erilaisia myymälöissä oikeasti, kun niitähän on pelituoleineen erilaisia vapaasti testattavissa, jos ruokaostoksilta ehtii testailemaan...
Avaruuspelejä, avaruuslentopelejä kunnollisella ohjaimella PC:llä olen pelaillut harvakseltaan mutta, aivan mukavia kun on kunnollinen ohjainkin sitten, mukavia pelata varsinkin sellaiset missä on joku juoni ja tarinakin mukana sitten.- Anonyymi
...jatkan omaa juttuani eräästä pelistä, tämä on PC:n tämä Freelancer 2 -peli, tuollaisella lento-ohjaimella sitten kesken kiivaan taistelun vahingossa painat ohjaimesta sitä: heittoistuin-nappia, on päällä sellainen nappi tuossa ohjaimessa ja paljon muidenkin aseiden laukaisunappeja, niin: painoin sitä: tulee video: keskeytit tehtävän, hyppäsit kapselissa ulos aluksesta ja joku poimi kyytiin ja toi avaruusasemalle :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473