Ystävyyttä?

Anonyymi

Ajatuksia ystävyyssuhteesta, jossa jatkuvasti havaittavissa jonkinlainen jännite tai tunne että ilmassa muutakin? Yhteyttä on, tavataan, mutta silti pidetään pienehköä etäisyyttä ja ollaan varpaillaan. Toista ei luokitella ”läheisiin ystäviin” muille tai toiselle. Eikä keskenään esimerkiksi keskustella yhteisen ystävyyden tärkeydestä, merkityksestä, ystävyydestä ylipäätään. Silti toinen tahdotaan pitää elämässä mukana. Ei, nyt ei puhuta uusista tuttavuuksista.

15

216

Vastaukset

• Tämä!

• Onko osapuolilla parisuhteita tai muita romanttisia virityksiä muihin? Puhutaanko niistä kuin ystävät?

• Kiinnostava tilanne, ei ole vastaavasta kokemusta. Voisiko kissan nostaa pöydälle? Tai kokeile vastaako hän flirttiin, jos ei vastaa voit kääntää tilanteen leikiksi.

• Tulee mieleen kysymys onko molemmilla tiedossa toisen suuntautuminen?

• Ei täysin. Hän tietää suuntautumiseni. Itse olen pitänyt häntä heterona.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täysin. Hän tietää suuntautumiseni. Itse olen pitänyt häntä heterona.

Ja mitään fyysistä ei ole välillänne ollut?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei täysin. Hän tietää suuntautumiseni. Itse olen pitänyt häntä heterona.

Kysy suoraan hänen suuntautumistaan, tehän olette ystäviä ja hänkin tietää sun osalta.

• Niin, kyllä semmoisen jännitteen huomaa. Sinähän voisit vaikka aloittaa keskustelun teidän ystävyydestä. Kannattaa varmaan edetä varovasti, ettei ystävyyteen tule mitään epätoivottuja vaikutuksia.

• Jännitteen voi myös kuvitella, jos itse on ihastunut. Omat tuntemukset eivät välttämättä anna luotettavaa tietoa toisen tunteista.

• Anonyymi kirjoitti:

Jännitteen voi myös kuvitella, jos itse on ihastunut. Omat tuntemukset eivät välttämättä anna luotettavaa tietoa toisen tunteista.

Minä en ainakaan ole ikinä kuvitellut olemattomia jännitteitä. Keskustelun aloittaja kertoo pitkästä ystävyyssuhteesta, miten niin läheisessä suhteessa voisi kuvitella täysin väärin, minä en usko semmoiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan ole ikinä kuvitellut olemattomia jännitteitä. Keskustelun aloittaja kertoo pitkästä ystävyyssuhteesta, miten niin läheisessä suhteessa voisi kuvitella täysin väärin, minä en usko semmoiseen.

Kuvittelisin että jännitteitä voi olla ilmassa muistakin syistä kuin romantiikkaan liittyen.
      Ystävyyssuhteen pituuskaan ei kerro aina läheisyyden asteesta jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelisin että jännitteitä voi olla ilmassa muistakin syistä kuin romantiikkaan liittyen.
      Ystävyyssuhteen pituuskaan ei kerro aina läheisyyden asteesta jne.

Niin, mutta ne ovat erilaatuisia jännitteitä ja tuntuvat erilaisilta. Ystävyyssuhteen pituudesta ja läheisyydestä olen samaa mieltä.

• Mitä itse haluat tältä suhteelta?

• Lapsia noin sekava persoona tuskin ansaitsee.

• Miten muka sekava persoona? En ole ap mutta ihmeellisiä vastauksia täällä välillä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    64
    2886
  2. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    55
    718
  3. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    31
    517