Esimerkiksi illallinen ravintolassa, kuinka maksetaan? Mielipiteitä, kiitos.
Kuka maksaa treffeillä?
15
55
Vastaukset
- Anonyymi
Ei makseta, juoksuruoat.
- Anonyymi
Mielestäni molemmat maksavat omat tilauksensa. Itse en lähtisi paikkaan jossa ei olisi varaa maksaa.
- Anonyymi
Minustakin kumpikin maksaa omansa tai semmoinen systeemi, että maksetaan vuorotellen, mutta jos toisella ei olisi rahaa, niin minä voisin kyllä joskus maksaa kaikki, mutta ei kumminkaan jatkuvasti. Semmoisesta minä en oikein tykkää, että toinen maksaa minun puolestani, kun siitä voi tulla jotain sanomista jälkeenpäin. Minä taas en ikinä sano tuommoisista mitään ja aika vaikeaa olisi sanoakin, kun minä en muista niitä ikinä.
- Anonyymi
Tapailuvaiheessa molemmat maksaa omansa, ellei muuta sovita. Suhteessa sitten tilanteen mukaan, joko vuorotellen tai kumpikin omansa.
- Anonyymi
Maksan periaatteen vuoksi aina itse. Olisi suotavaa että toinenkin maksaisi omansa.
Voi tytöt... Miksi ravintolaan jos eihän vieläkään selvä kumpi maksaa mistä?
- Anonyymi
Voin tarjota jos kutsun, kyseessä esimerkiksi ensimmäiset treffit. Muuten molemmat maksavat omansa, lasku jaetaan (ei aina mahdollista) tai maksetaan vuorotellen.
- Anonyymi
En ole vielä päässyt treffeille naisen kanssa mutta jos joskus pääsen, niin eikö noissa asioissa voi toimia tilanteen mukaan? Noista saa sovittua ja tunnelmakin voi olla lämpimämpi jos ei tarvitse nipottaa. Mielelläni tarjoaisin illallisen rakkaalle naiselle.
- Anonyymi
Tottakai voi sopia ja aina voi halutessaan tarjoutua maksamaan. Toinen voi tarjouksesi ottaa vastaan tai halutessaan maksaa itse.
Itsekin kutsujan roolissa tarjoutuisin maksamaan molempien illallisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voi sopia ja aina voi halutessaan tarjoutua maksamaan. Toinen voi tarjouksesi ottaa vastaan tai halutessaan maksaa itse.
Itsekin kutsujan roolissa tarjoutuisin maksamaan molempien illallisen.Mielenkiintoista, minulle taas ei tulisi itsestään mieleen tarjoutua maksamaan toisen puolesta ekoilla treffeillä ellei toinen nimenomaan sanoisi, ettei hänellä ole rahaa. Oletan jotenkin, että kaikki haluavat ehdottomasti maksaa itse, jos se on mahdollista. Minusta semmoisella ei ole merkitystä kuka kutsuu tai ehdottaa tapaamista, enkä itsekään olettaisi toisen maksavan puolestani, vaikka olisi kutsunut, enkä edes ole antanut maksaa, vaikka joku on joskus ehdottanut semmoista.
Totta puhuen en ole varmaan ikinä ketään pyytänytkään ekoille treffeille, tajuan se nyt juuri, kun kirjoitan tätä, joten tämä on ihan turha vastaus varmaan. - Anonyymi
Treffeille pääsee kysymällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treffeille pääsee kysymällä
En voi kysyä naiselta johon olen ihastunut, enkä halua muiden kanssa treffeille. Ehkä joskus jos pääsen tästä eteenpäin, muutama vuosi vasta mennyt... Jos pääsisin treffeille ihanan naiseni kanssa, en nipottaisi maksuista. Sitä odotellessa....
- Anonyymi
Mä oon niin höveli mimmi,että kyllä mä maksan molempien :) En mä siitä vararikkoon mene!
- Anonyymi
kumpikin maksaa itse omansa, en ymmärrä sitä että toisen pitää aina tarjota. oli se sitten vuorotellen tai ei. simppeliä
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti, se joka kutsui treffeille maksaa. Muuten voidaan sopia erikseen.
Omakohtaisesti kyllä haluan itse maksaa treffeillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1172839
- 1082135
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231917Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2281731Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41725Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991537Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1041329Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin191257- 621079
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1281024