Onko noin kova paikka ??? Puku oli aivan kauhea. Tämä on minun mielipide. Luultavasti tämäkin poistetaan. En tiedä miksi ??
Merja kyllönen
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään vikaa puvussa,jokainen näkee asiat omalla tavallaan.
- Anonyymi
No niin mitä väliä puvulla on. Jos johonki menee niin menee. Pukua ei pyydetty. Ihminen pyydettiin.
Kyllöne on kyl melko suorasanainen ja se o hyvä. Vois sanoo pari sanaa antistakin kun se vaan roikkuu ..
Kyllöne vois vaihtaa puoluetta ni vois pärjätäkin.
- Anonyymi
Minulla juolahti vanha pölyhuiska mieleen !
- Anonyymi
No niin! Aivan niin!!
Antilla vois pölyt lähteä korvienvälistä kun Kyllöskä pikkusen pyörittäisi.
Suosittelen tätä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin! Aivan niin!!
Antilla vois pölyt lähteä korvienvälistä kun Kyllöskä pikkusen pyörittäisi.
Suosittelen tätä!Olipas taas nii-in umpiokaenuulaesta kommenttia. :(
- Anonyymi
Sillä on vielä lumityöt tekemättä aikoi sillon liikenne ministerinä uudenmaan lumet
kolata pois SIINÄ KILOT PUTOIS 60 KG YLIMÄÄRÄISTÄ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225489Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891898Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3621835- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 72791
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37704