Bar Ihana 13. ja 14.12

Anonyymi

Esiintyy glamourtähti ja evankelista Johanna Tukiainen.

Ravintoloitsijalle tiedoksi, että Polvijärven ala-arvoisen keikan jälkeen Kuulema aiotaan ilmoittaa ulosottoon, että tunkki laskuttaa meikkipussiin, vaikka velkaa on ulosotossa 70 tonnia. Viisi päivää on aikaa ilmoittaa tulorekisteriin. Tunkin toiminimi ei ole ennakkoperintärekisterissä eikä ole vuosikausiin toiminut eikä tehnyt lain vaatimaa kirjanpitoa. Tukiaisen keikkakalenteri viedään tiedoksi viranomaisille, joten palkanmaksu ja sen sääntöjenmukaisuus saatetaan tarkistaa myöhemmin.

18

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Evankelista Johanna Tukiainen esiintyy joulukuussa:
      4.12 PUDASJÄRVI RAVINTOLA HOVILOUHOS,
      7.12 RAVINTOLA RAMONA, KEMI
      13.12-14.12 RAVINTOLA BAR IHANA JYVÄSKYLÄ
      21.12 PUB PIKKU KARHU, LAHTI

VAUHDIKAS JA NÄYTTÄVÄ WINTER WONDERLAND-SHOW
      Hemaiseva Johanna vain KAUNISTUU kokoajan. Johannalla on osassa biiseissä näyttävä morsiusmekko ja vauhdikkaimmissa biiseissä suloinen lyhyt kellohame. Muutenkin showssa upeat ja näyttävät asut, hän saapuu esim. suloisella punaisella viitalla.
      Johanna todistaa väkevästi että tämän elämän aikana on mahdollisuus pelastua AINOASTAAN JEESUKSEN KRISTUKSEN KAUTTA ja varoittaa helvetistä. ihmisille jotka eivät ole uskossa, on selvitettävä että KAIKKI HE, JOTKA OVAT PILKANNEET PYHÄÄ HENKEÄ, (se on Raamatun mukaan ainoa synti jota ei anneta anteeksi), menevät pääedellä suoraan helvettiin. Tämä kaikki lukee Raamatussa; Helvetti ON oikeasti olemassa ja se ON IKUINEN tuli, jossa mato ei kuole. Se, että "mato ei kuole" tarkoittaa konkreettisia miljoonia ja biljoonia matoja. Lisäksi helvetissä on metron kokoisia käärmeitä jne. jne.Hän kertoo totuuden KOSKA TOTUUS TEKEE VAPAAKSI. Olemme viimeinen sukupolvi; elämme lopuaikoja ja kaikki tapahtuu sanatarkalleen Raamatun mukaan. Ihmisen kaikkein tärkein asia on se, että NIMI ON KIRJOITETTU ELÄMÄN KIRJAAN (tarkoittaa että on pelastunut ja pääsee taivaaseen.

Johanna esittää yleisölle ylistystansseja sopivan musiikin säestyksellä. Vauhdikkaammat biisit hän esittää hyylisynkalla ja mielettömällä koreografialla. Johanna on ollut showalalla jo yli 15 vuotta. Koska hänellä on henkien erottamisen armolahja, hän aistii demonit, noidat, ufot ja pahat henget yleisön joukossa. Tällaiset hän kiroaa voimakkasti lähtemään pois. Rumat naiset myös. Tarvittaessa Johannalta saa voitelun Jerusalemin Pyhällä öljyllä. Johanna puhuu tilaisuudessa myös kielillä KOSKA HERRA ITSE PUHUU SUORAAN HÄNELLE.

Upeita kalentereita myydään myös paikan päällä keikoilla ja niiden hinta keikoilla on 20e kpl. Postitse tilattuna hinta on 25e kpl, ja kalenterit tulevat nimmareilla. Erinomainen joululahja idea!!!! Suomen PARAS kalenteri!!!!
      Olkaa Siunattuja!

• Anonyymi

UO ei varmaankaan pääse kiinni tällaisiin keikkatyöläisiin. Mutta se, että keikan tilaaja hoitaa lain mukaisesti maksut on tai pitäisi olla itsestään selvyys. Jos yritys ei ole ep-rekisterissä, silloin toimitaan verokortilla ja jos stä ei ole tilaajalle esittää, pidätys on 60%. Jos tilaaja hölmöyttään menee koko palkkion maksamaan käteen/meikkipussiin kuitilla, on hänen velvollisuus tehdä ilmoitus tulorekisteriin ja maksaa se 60% omista rahoistaan. Ep-rekisteristähän poistetaan yritykset, jotka eivät itse kykene näistä huolehtimaan, silloin siitä huolehtii maksaja. On jäätävää miten ravintolat viisveisaavat laista ja tällaisten tuksujen jotka eivät hoida velvollisuuksiaan annetaan "kukkia" vuodesta toiseen... Ja toisekseen en parhaalla tahdollanikaan ymmärrä ravintoloitsijoita, jotka häntä tilaavat, ilmiselvästi sairasta ihmistä, koko kansan pelleksi. Se on todella surullista :(. Ja jokainen tilaaja näkyy saavan osansa, tämänkin ravintolan omistaja on jo saanut palstatilaa Tukiaisen fb, siellä on jo haukuttu ammattitaidoton yrittäjä pystyyn. Mutta sitä saa mitä tilaa ja hyvä niin!

• Anonyymi

Kyllä "neiti" tietää niihh

• Anonyymi

Kuka tampio menee kattoo tuota Tukiaista vielä rakälä "ihanaan" ?

• Anonyymi

Meni taas keikka LOISTAVASTI. ahaahah Tunkki käy kuumana, kun jengi huutelee totuuksia. Ravintolallekin parempi tilata mielummin sirkuksen parta-nainen kuin tunkero. Laulu-ja tanssitaito NOLLA. Onneks videon voi pysäyttää ja mennä oksentamaan.

• Anonyymi

Jyväskylän Ihanassa luvassa ehkä rakasparassiskon muistopuhe, Julialle ylistystanssi ja haudanvakava saarna maailmanlopusta. Onhan nyt edesmenneen taivaaseenastumisen vuosipäiväviikonloppu.
      Lisäksi ehkä luvassa notkea sorkannosto juontaja/tanssijan olkapäälle.

• Anonyymi

Älä nyt, ihanko totta!

• IHANAA!

• Anonyymi

Kannattiko buukata? Oliko tupa täynnä? Tasokas esitys? Yleisö katsoi lumoutuneena glamouria WINTER WONDERLAND -showta? Tämän illan keikkaa odotellessa... ja taas setelit sujahtivat ohi kirjanpidon meikkipussukkaan.

• Anonyymi

Taattua laatua. Yleisön viihdyttämistä 20 vuoden ammattitaidolla!!!
      Viime yon keikaltani; TARKEIN VIDEO jossa tanssin toisen settini morsiuspuku paallani; Tulee tanaan seinalleni ja RAVINTOLA IHANA seinalle! Multa loppui muistitila puhelimestani; niin tarkein Show osuus on eraan tyontekijan puhelimessa. Tanssin nauhatanssia, laulan jne. Tuossa vieressa mulle nayttaa virnuilevan kukas muu, kuin NAATA.........Kommentoin heille eilen suoraan puheessani ja yhden hirnuvan naisen hymy hyytyi; kun katsoin hanta pitkaan silmiin. Olen tehnyt tata tyota 20 vuotta; niin yleiso tiedetaan.
      Otin kantaa kunnolla Suomen nettipilkkaan ja “naata” ilmioon” lavalla; se on todennakoisesti videoitu, samoin kaikki puheeni jne; ja ne tulevat kaikki tanne videoina taman paivan aikana. Tama pinkki Barbie asu on pariisilaisen muotisuunnittelijan valmistama; ja suloinen talvinen huppu sopii kuvioon hyvin. IVORY valkoinen morsiuspukuni, jossa tanssin nauhatanssit jne: On MADELEINE GARDNER BY MORILEE. Ilmoitan tassa; koska asuille on tullut kysyntaa niin vuokraan niita eteenpain. Morsiuspuku oli vahan liian suuri minulle; mutta sain vedettya setit hyvin siina 💖💖👌 Pinkkia pitkaa ruusumekkoa en ottanut talla kertaa mukaani.
      Videoilta nakee; etta ravintola on 100% TAYNNA ihmisia!
      Rumat ja kateelliset keski-ikäiset naiset jääkää tänä iltana kotiin.

• Anonyymi

Ihan ihkuu! Tukiainen ja Ihana -konsernin johtaja kimpassa. Keikan jatkoja pidetty kaksistaan takahuoneessa viinipäniköiden ja 0% vodkan kera. Tuksun facessa tästä kuva. Tästä ei voi kuin meno mennä sähäkämmäksi.

• Anonyymi

Olin paikalla 13.12. Ihanassa, ei maksanut kun 2,5 € sisään pääsy maksu, verottajalle vaan tiedoksi.

• Anonyymi

Spurgujen juottola ei kiitos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Spurgujen juottola ei kiitos

Samaa mieltä. Ei tarvitse laajempaa kommentointia. Harmi sinänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei tarvitse laajempaa kommentointia. Harmi sinänsä.

Ja kun esiintyjäkin on spuge itse niin hyvin passaa

• Anonyymi

Huhhuh!!!
      Villit huhut Seiskassa ja Myhyssä, glamourtaitelija olisi nyt paksuna, pulla uunissa, pieniin päin jne. Ja täällä suomi24 spekuloidaan, olisiko Ihanassa tuleva isä??? Tuksu paljastanut, että bebe syntyisi syksyllä. Laskeskelleet, että jos laukaus osui maaliin Hyväskylässä, laskettu aika olisi ensi syyskuussa........
      Tuleeko konserninjohtajalle nyt elatusmaksut seuraavalle 18 vuodelle ja ostettavaksi prinsessalle pylvässänkyä ja kurpitsavaunua?? Tai peräti vuosikymmenen häät, Tuksulla on jo kymmenkunta morsiusmekkoa valmiina Velin ostamana kaapissa odottamassa?

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59