"Orgaaninen amfepsykoosi" = elimistöön liittyvä psykoosi. Oikein on "amfepsykoosi".
"amfen provosoiman veriaivojutun aiheuttajana". Provosoida, eli ärsyttää/loukata tekemään jtkin. Miksei "aiheuttaman"?
Intravenöösi = laskimonsisäinen, intramuskulaarinen = lihaksensisäinen, intragastrinen = vatsan sisäinen, intrakraniaalinen = kallonsisäinen, perifeerinen = toisarvoinen, piriperiodi = piriputki, intoksikaatio = myrkytys
Asiaa intravenöösin haitoista. Nistit ainakin välineiden hinnan/harvinaisuuden, kivun, vaikeuden ja tietämättömyyden takia eivät kys. tapaa käytä. "2mg:stä jollain myrkytysoireita". Väärin. "Poltetusta amfesta tulee hyvin voimakas ns. flash-aistimus". Se palaa huonosti, eikä aiheuta aistimuksia.
Pirinistit hävis keskittymis- ja muistitestissä ei-nisteille. Vuosien ravinnon ja unen laiminlyönti vaikuttanee. Keskittymishäiriötä lääkitään pirillä usein. Monilla pää kolisee ja muut aineet vaikuttaa, meta ainaki. Ei linkkiä testiin. Kuulemma 3pv iv-käyttöä voi nostaa toleranssia 10x (3x mulla) ja iv-annokset otetaan 2h välein (4-6h mulla).
Liioittelua ja valheita. Haittojen vähentämisestä, metabolismista, bioaktiivisuuksista, ei edes serotoniinisyndroomasta mainintaa eikä dopamiinitoksisuudesta, vaan sen sijaan jtn omaa mutua. Amfe on myrkkyä, en suosittele kenellekään. Pysyn kaukana Suomalaisesta wikistä. Rahasta kirjoittaisin paremmat artikkelit moneen aiheeseen. Mäntä pohjaan ja mennään suoraan pohjaan
Suomiwiki tweakkaillu (spoiler: erittäin surkea)
0
135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184001Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261464- 931298
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3131241Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi611184Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721130- 451104
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253961- 86895
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48838