Mihin maahan et muuttaisi

Anonyymi

vaikka ilmaiseksi saisit asua ?

87

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ikuna sinne muuttaisi
      missä asuisi vääräuskoisten tappajia

      • Anonyymi

        Minulla ei ole yhään maata mihin en voisi muuttaa. Ei vain ole ollut tarvetta, mutta mielenkiinnolla tutustuisin joka maan kulttuuriin ja ihmisiin.
        En edes ymmärrä vihjailevaa aloitusta,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole yhään maata mihin en voisi muuttaa. Ei vain ole ollut tarvetta, mutta mielenkiinnolla tutustuisin joka maan kulttuuriin ja ihmisiin.
        En edes ymmärrä vihjailevaa aloitusta,,,,

        Voisi se kulttuuriin tutustuminen päättyä ikäviin tunnelmiin Pohjois Koreassa.


    • Anonyymi

      Outo kysymyksen asettelu.
      Voisin ehkä muuttaa maahan, jossa tulisin toimeen työlläni. Ilmainen asuminen ei vielä takaa jokapäiväistä leipää.
      Asumisen tasolla olisi myös suuri merkitys, samoin asuinpaikan ilmastolla.

      Mkr,

    • Anonyymi

      En muuttaisi tai menisi edes ikinä Hollantiin. Kamalia ihmisiä ja ahtaus plus huumeongelmat ja vaarassa jäädä meren alle koko maa.

      • Just Hollantiin muuttaisin jos jonnekin muuttaisin.
        Ihania ihmisiä ja siellä pärjää enklannilla ja hollantilaiset ovat aina osanneet ratkaista
        ongelmia ja ovat rikastuneet milloin sillillä milloin tulppaaneilla jne.

        Iloista kansaa, osaavat juhlia iloisesti ja liikkuvat terveellisesti.


      • maissii kirjoitti:

        Just Hollantiin muuttaisin jos jonnekin muuttaisin.
        Ihania ihmisiä ja siellä pärjää enklannilla ja hollantilaiset ovat aina osanneet ratkaista
        ongelmia ja ovat rikastuneet milloin sillillä milloin tulppaaneilla jne.

        Iloista kansaa, osaavat juhlia iloisesti ja liikkuvat terveellisesti.

        Ai niin, huumeongelmia on
        melkein joka kylässä
        tässä armaassa Suomen maassakin.


      • Anonyymi
        maissii kirjoitti:

        Just Hollantiin muuttaisin jos jonnekin muuttaisin.
        Ihania ihmisiä ja siellä pärjää enklannilla ja hollantilaiset ovat aina osanneet ratkaista
        ongelmia ja ovat rikastuneet milloin sillillä milloin tulppaaneilla jne.

        Iloista kansaa, osaavat juhlia iloisesti ja liikkuvat terveellisesti.

        Hollantihan kuullostaa ahneuden valtakunnalta!


    • Anonyymi

      Oletko muuttopuuhissa?
      Perustele ensin, mitä haluat uudelta kotipaikaltasi.

      • Anonyymi

        Tekisi mieli sanoa että vittuako se sinulle kuuluu ollenkaan. Olet kai joku näsäviisas utelias savolainen jolle ei mikään koskaan riitä omissa ympyröissäsi. Varmaankin vielä Pöljästä kotoisin?


      • Anonyymi

        Tekisi mieli sanoa että hvittuako se sinulle kuuluu ollenkaan. Olet kai joku näsäviisas utelias savolainen jolle ei mikään koskaan riitä omissa ympyröissäsi. Varmaankin vielä Pöljästä kotoisin?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ruotsiin ei kukaan terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu ihminen halua ainakaan muuttaa. Liikaa pommeja, liikaa ammuskelua, liikaa autojenpolttamisia, liikaa kivittämistä: Yksinkertaisesti: Aivan Liikaa Matuja.

      • Minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos saisin asua ilmaiseksi Ruotsissa.


    • Niin paljon sellaisia maita maailmassa, että vaikea sanoa, että juuri siihen maahan en muuttaisi vaikka minulle maksettaisiin.
      Suurimpaan osaan maista en muuttaisi.

      Helpompi olisi päättää minne muuttaisin, jos saisin asua ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        En mihinkään täältä! Luonto on meillä niin hieno, uskomaton Luojan lahja meille. Saaristomeri, Saimaa minulle rakkaimmat.


    • Anonyymi

      Savonmua, on " satumaa " tehty laulu savoksi, montakin " Lentävä kalakukko " " Kalla ves, kalla ves, siinä ves siinä äet mun paetain pes, vel'mies salloo tuulastel jne. "

    • Pitäisi olla enemmän matkustellut että voisi asiapohjalla valita. Muuten voi mennä pieleen. Nuorena oli helppo, kun pystyi sopeutumaan helpolla kaikkeen uuteen, nyt vanhempana on tullut mukavuudenhaluiseksi ja ehkä ennakkoluuloisemmaksi.

      Minnekään ent. itäblokkiin en ensimmäisenä muuttaisi. Vaikka Itä-Euroopassa on runsaasti upeita maisemia ja hienoja, vanhoja kulttuureja ja kaupunkeja, joku juttu ottaa vastaan. Olisiko se neukkuajan aikainen materialismi ja ilmiantokulttuuri joka kummittelee?
      Thaikkuihin en muuttaisi, enkä muuallekaan niihin maihin missä naiset kaikki kimittävät kauheen korkeella äänellä.
      Afrikkaan en muuttaisi mihinkään maahan. Liikaa hiekkaa, liikaa kaikenlaista möyrivää, mönkivää, lentävää ja matelevaa, Liian kuumaa. Liikaa kurjia sairauksia.
      Haitiin tai jonnekin muuhun kurjuuteen kuten Intiaan en menisi asumaan, koska minua säälittäisi köyhät ja en pystyisi enää loikkimaan kaduilla kerjäläisten ja sairaiden yli jalkakäytävillä.
      Mutta kuten eräs ystäväni sanoo että vaikka pohjoisnavalla voi asua jos on tarpeeksi rahaa.

      • Anonyymi

        Palomalle. Ai että matkustella pitäisi, että voisi shoppailla sen parhaan maan, jossa saa parhaat sosiaaliedut ja parhaan ilmaston kaupan päälle. Siksikö muutit Ruotsiin, koska se on antelias kaikille matuille ? Kunnon ihminen miettii, mitä hän itse voi antaa maalle, joka hänen hyvinvointinsa turvaa. Entä se maa, johon on syntynyt ja jolle omat vanhemmat ovat elämäntyönsä antaneet ? Eikö se paina mitään ?


      • Anonyymi

        Palomakilpailu palkinto 100 pistettä
        Latinomaassa on kylän tapainen nimeltä
        Helsinki
        Ja sen ympäristössä on tähän liittyvää nimistöä
        Toiminnassa vieläkin

        Missä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palomakilpailu palkinto 100 pistettä
        Latinomaassa on kylän tapainen nimeltä
        Helsinki
        Ja sen ympäristössä on tähän liittyvää nimistöä
        Toiminnassa vieläkin

        Missä

        Paragua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palomakilpailu palkinto 100 pistettä
        Latinomaassa on kylän tapainen nimeltä
        Helsinki
        Ja sen ympäristössä on tähän liittyvää nimistöä
        Toiminnassa vieläkin

        Missä

        Ei aavistustakaan.
        Minulta aina kysyttiin, kun sanoin että ole Suomesta että tarkoitanko Finlandia, Caldas? Kolumbiassa on Filandia niminen kaupunki jonka nimen monet luulevan että se on väärin kirjoitettu. Se on nimetty Andien tyttäreksi ( Fille de los Andes)
        Mutta Helsinki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palomalle. Ai että matkustella pitäisi, että voisi shoppailla sen parhaan maan, jossa saa parhaat sosiaaliedut ja parhaan ilmaston kaupan päälle. Siksikö muutit Ruotsiin, koska se on antelias kaikille matuille ? Kunnon ihminen miettii, mitä hän itse voi antaa maalle, joka hänen hyvinvointinsa turvaa. Entä se maa, johon on syntynyt ja jolle omat vanhemmat ovat elämäntyönsä antaneet ? Eikö se paina mitään ?

        Tellukka jo vastasikin minun puolestani. Noinhan se on. Minä mietin vain missä maassa EN haluaisi asua ja miksi.

        Muutin Suomesta 21-vuotiaana, ilman mitään tarkkoja tulevaisuudensuunnitelmia. Enhän ollut turpeeseen sidottu maaorja, onneksi. Enkä syntynyt rautaesiripun takana. Tai Pohjois-Koreassa. Vapaa elämään ja asumaan missä itse valitsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palomalle. Ai että matkustella pitäisi, että voisi shoppailla sen parhaan maan, jossa saa parhaat sosiaaliedut ja parhaan ilmaston kaupan päälle. Siksikö muutit Ruotsiin, koska se on antelias kaikille matuille ? Kunnon ihminen miettii, mitä hän itse voi antaa maalle, joka hänen hyvinvointinsa turvaa. Entä se maa, johon on syntynyt ja jolle omat vanhemmat ovat elämäntyönsä antaneet ? Eikö se paina mitään ?

        Etkö voisi lopettaa tuota palvoman "syöntiä ", kyllä pitää olla ihteesä kyrpiintynyt "ihminen", joka viitsii joka kommenttiin liittää maahanmuuttajan, sosiaaliedut, olisit hiljaa kun et ymmärrä mistään mitään, ainakaan palvoman elämästä.

        Pirre


    • Anonyymi

      Ei oikein Pohjois-Koreakaan kiinnostaisi eikä mikään muukaan kehitysmaa
      anteeksi kehittyvä maa Venäjä mukaanlukien.
      Kaakkois-etelän EU-maat kyllä. Niissä on elämä sikäli vapaata, ettei niissä anneta
      EU-direktiivien rajoittaa yksilön elämää niin paljon kuin meillä,
      mutta on huonojakin puolia - niinkuin meilläkin.

    • Anonyymi

      Suomi on minun maa, minun ikioma suomi,
      minä omistan suomen koko sydämmelläni,
      täältä en pois lähtisi ikuna,
      vierailulla lomilla voin käydä ulkomailla,
      mutta kokonaan en muutaisi ikinä omasta kotimaastani pois,
      olen henkeen ja vereen i t s e n ä i s e n oman suomen omistaja
      sytyperäisesti ja ikuisesti,

      • Anonyymi

        Kiitos edelliselle
        rakastan isänmaataan rakastavaa ihmistä.


    • Anonyymi

      En halua muuttaa pois Suomesta omien lapsien takia.

    • Anonyymi

      Ei luulisi ketään järkevää ihmistä kiinnostavan noin typerä kysymys.

    • Anonyymi

      Ala-asteella keskustelut olivat juuri tämänkaltaisia; Mikä on lempiruokasi? Millaista musiikkia inhoat? Mihin maahan haluat isona muuttaa?

      • Tuossapa kysyttiinkin, että mihin maahan et haluaisi muuttaa, eikä mihin maahan haluat muuttaa.


      • Anonyymi

        No kun kysyit, niin... hernekeitto


    • Anonyymi

      Heti tuli mieleeni Iran. Ilmeisesti siksi, että luin vähän aikaa sitten SK:sta jutun iranilaisesta muotisuunnittelijasta, jonka ainoa "vika" oli se että hän alkoi suunnitella iranilaisnaisille (siis muslimeille) islamin ehdot täyttäviä vaatteita joissa oli VÄREJÄ!

      Nainen vangittiin, häntä kuulusteltiin ja kidutettiin viikkotolkulla, niin pitkään että häneltä alkoi henkinen kantti loppua kokonaan. Karmean vankila-ajan jälkeen hän monimutkaisten vaiheiden jälkeen pääsi pakoon naapurimaahan.

      Lukekaa hyvät ihmiset! Juttu on SK:n 15.11. ilmestyneessä numerossa 46 nimellä Pako Iranista / Kun värit katosivat. Ainakin minulle tule heti tunne että siihen maahan en ikuna mene edes käymään.

      Mrs.W

      • Anonyymi

        Noihin maihin ei uskaltaisi edes turistina mennä, koska tietämättään voisi tehdä virheen
        josta saa virua vankilassa vuosia tai kivitetään kuoliaaksi. Sama pätee arabimaihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noihin maihin ei uskaltaisi edes turistina mennä, koska tietämättään voisi tehdä virheen
        josta saa virua vankilassa vuosia tai kivitetään kuoliaaksi. Sama pätee arabimaihin.

        Välimeren takaiset maat , joihin en matkusta edes turistina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välimeren takaiset maat , joihin en matkusta edes turistina.

        Minun ikuinen haaveeni on asua saaressa, jos saaristomerellä asuisi pitäisi olla merenkulkijan taitotaja. Saimaalla pärjäisin ihan hyvin.Olisi se hienoa tuntea meren raivokin saaressa, rospuuton aikaan mantereelle muutto väliaikaisesti.

        Niissä maissa missä olen käynyt niin Romania, sinne en muuttaisi. Samoin ex- Nliitto.

        Ei näissä taajamissa viihdy, ummehtuneita paikkoja kun meri/saimaa kaukana.


    • Anonyymi

      Rikollisten maahan.

      • Anonyymi

        Mä tiedän tän vastauksen. Kielenpäällä. Ihan tässä lähellä on.
        On vaihtanut nimeäänkin, niin kuin rikolliset bruukaa tehdä.


    • Anonyymi

      Venäjälle, rosvojen maahan, nytkin palvelun esto päällä, viesti ei meinaa millään lähteä eteenpäin.

    • Anonyymi

      Suomesta en minnekään, ainakaan pysyvästi, tulis vaan lunta..

      • Anonyymi

        En minäkään tätä maailman onnellisinta ja puhtainta ja kauneinta maata jätä. Luntakin tulee jo ensi viikolla tänne raikkaan meren äärelle.


    • Anonyymi

      Ei täällä ainakaan saa kuvaa Suomesta maailman onnellisimpana kansana.
      Ilkeys tuntuu olevan monen ainoa voimavara. Ei onnellisuus.

      • Anonyymi

        Parikolme onnetonta ilkimystä täällä huseeraa. Tavalliset onnelliset suomalaiset ei aikaa paljon palstakirjoitteluun käytä ja silloinkin positiivisesti. Miksi aina kiiinnitetään huomiota ilkeyksiin, ei kivoihin kirjoituksiin ?


    • Anonyymi

      """Ei täällä ainakaan saa kuvaa Suomesta maailman onnellisimpana kansana.
      Ilkeys tuntuu olevan monen ainoa voimavara. Ei onnellisuus"""

      Menee juuri toisinpäin
      Onnellisuus nousee itseohjaavuudesta eli saa haukkua eikä ohipuhesalo tai kimmokiljuva 2 sananvapauden syöjää,
      eivät voi painostaa

      Ranskalaisilla on tulotaso sama mutta rajoitettu luokkayhteiskunta ja vähemmän onnellisia

      PKorea onnettomin mutta kukaan ei valita vaan kertovat kahvipirttipäivittelyä mukavista asioista

      Tällä palstalla onnettomat - suhteellisesti siis - ovat kahvipirtissä

      Halla-aho: minimaalinenkin kannatus pystyy putoamaan sata prosenttia
      https://www.suomenuutiset.fi/halla-aholta-viesti-keskustalle-sdplle-pohjaan-kummallakin-puolueella-viela-10-prosenttiyksikkoa-matkaa/

    • Anonyymi

      Jatketaan Helsinkiä kaska arvaukset yllä on hyviä

      Vihjeitä tämän jälkeen saa enää 35 pistettä mutta jos tietää sieltä lisäksi liittyviä nimiä niin 70 pistettä ilman muuta

      Missä latinoissa on kyläntapainen edelleen aktiivinen paikka Helsinki ja sillä on liittyviä nimiä

      Vihje 1. Kysymys on muotoiltu niin ettei sitä löydä googlettamalla

      2. No paikka sijaitsee Isojalassa

      • Laitoit liian vaikeen.
        Toi Isojalka vinkki on hämäävä, koska Isojalka yhdistyy ensimmäiseksi mielessäni Kanadaan ja Brittiläiseen Kolumbiaan länsirannikolla (Sasquatch)


      • Anonyymi

        Isojalasta tulee vaan mieleen Italia.
        Kysymystä en ymmärtänyt/löytänyt, enkä mokomaa varten alkanut lukea palstaa tarkemmin. Linkkejä en avaa koskaan.


    • Anonyymi

      En muuttaisi yhteenkään arabimaahan ja muutama ei arabialainen muslimimaakin on boikottilistallani.

    • Anonyymi

      Kyä toi on vaikee kysymys, et mihin sitä oikeen muuttas muualle ku Tampereelle nääs.

    • Anonyymi

      Iraniaan.

    • Anonyymi

      Maailmassa on useita maita joihin en muuttaisi. mm. Pohjois-Korea, Nigeria, yleensä Afrikka. Muslimimaihin en uskaltaisi muuttaa. Turkki, HongKong, Intia. Toiset sanovat että Venäjälle ei missään nimessä, mutta kyllä voisin ihan hyvin muuttaa sinne. On iso maa ja sieltä löytyy kyllä ihan hyviä paikkoja. No Amrikka on suurvalta ja sinnekin voisin muuttaa. Tosin sitten johonkin rauhalliseen pieneen kaupunkiin, jossa olisi palvelut tämän ikäiselle lähellä. Intiassa naisen asema on huono, siksi en muuttaisi sinne ja se elämänoppi on hieman erikoinen, kun lehmätkin kulkee kaduilla.

    • Anonyymi

      Maailmassa on vaikka kuinka paljon paikkoja joissa suomalaisilla tuloilla, olisi se sitten vaikka vain pieni eläke, pystyy asumaan käytännössä lähes ilmaiseksi.
      Useimmat tämän ikäisistä joutuvat ajattelemaan muita asioita enemmän kuin asumisen hintaa. Itse en muuttaisi edes paratiisiin ilmaisen asumisen ja luonnon antimien perässä. Mutta jos jälkeläiseni muuttaisivat sinne niin voisin harkita, aivan varauksetta en siinäkään tapauksessa muuttaisi.
      Eläkeläisjärjestöjen jäsentapaamisissa on tapana, että uudet jäsenet esittelevät itsensä (ei pakollista) ja yleensä kaikki kertovat lyhyehkösti missä asuvat ja mistä ovat lähtöisin, kenenkään en ole kuullut kertovan koulutustaan ja vain hyvin harvan ent. ammattinsa.
      Lähes joka kerta yksi tai useampi kertoo muuttaneensa tänne pääkaupunkiseudulle siksi, että haluaa olla lähellä jälkeläisiään, auttaa tarvittaessa lapsenlasten hoidossa yms..

      Bessie

    • Anonyymi

      Ploma Laitoit liian vaikeen.
      Toi Isojalka vinkki on hämäävä, koska Isojalka yhdist

      Isojalka on siis tässä huumoritulkintaa paikannimestä aluueesta... xxx ja sen jättikansasta

      mutta Helsinki on siellä eikä kauhean kaukana ole Perito Moreno joko löytyi

    • Perito Moreno löytyi guuglettamalla Argentiinasta.

    • Anonyymi

      En Suomeen asuin siellä 23 vuotta, kaikki muut ovat mahdollisia.

    • Lapset ja lapsenlapset ovat kai suurin syy miksi monet eivät halua vanhoilla päivillään muuttaa minnekään kauemmaksi. Mutta sitten taas kun lapsenlapset ovat kasvaneet aikuisiksi ja isovanhempien apu ei ehkä enää ole niin tarpeellista voisi ajatella asuvansa kauempanakin, etenkin nykyisin kun reaaaliajassa voi olla yhteydessä ilmaiseksi tai lähesi lmaiseksi (esim. face-to-face what's appissa tai messengerissä)

      • Anonyymi

        Sitten kun lapsenlapset on aikuisia, alkaa mummot ja ukit olla hoidon tarpeessa. Miksi pitäisi lastenlasten hoidon takia muuttaa, onhan päivähoitosysteemit. ? Ei ainakaan minulla ollut ketään isovanhempia lähellä kun lapset oli pieniä. Ihan hyvin pärjättiin , isovanhemmilla on oma elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun lapsenlapset on aikuisia, alkaa mummot ja ukit olla hoidon tarpeessa. Miksi pitäisi lastenlasten hoidon takia muuttaa, onhan päivähoitosysteemit. ? Ei ainakaan minulla ollut ketään isovanhempia lähellä kun lapset oli pieniä. Ihan hyvin pärjättiin , isovanhemmilla on oma elämä.

        Sehän riippuu siitä missä iässä lapset tuli tehtyä ja he sitten vuorostaan omat lapsensa. Monet seitsenkymppiset ovat vielä virkeitä ja voimissaan ja lapsenlapset alkavat olla jo isoja. Kysymys on kaiketi enemmän tunnepuoleisesta tarpeellisuudesta, molempiin suuntiin.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Sehän riippuu siitä missä iässä lapset tuli tehtyä ja he sitten vuorostaan omat lapsensa. Monet seitsenkymppiset ovat vielä virkeitä ja voimissaan ja lapsenlapset alkavat olla jo isoja. Kysymys on kaiketi enemmän tunnepuoleisesta tarpeellisuudesta, molempiin suuntiin.

        Inhottava ketju.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Sehän riippuu siitä missä iässä lapset tuli tehtyä ja he sitten vuorostaan omat lapsensa. Monet seitsenkymppiset ovat vielä virkeitä ja voimissaan ja lapsenlapset alkavat olla jo isoja. Kysymys on kaiketi enemmän tunnepuoleisesta tarpeellisuudesta, molempiin suuntiin.

        Nykyisin peräkammarin pojat ei naisia saa eikä kukaan halua lapsia sellaisten mammanpoikien kanssa.
        Minä en aio lasteni vaivoiksi heittäytyä , myym vaikka asunto-osakkeen jotta pääsen hoitokotiin, jos on pakko. Aikuisia lapsiaan voi rakastaa etäältäkin, tyhmää liian tiiviisti kyläillä ja kontrolloida.


    • Todellakin.

    • Anonyymi

      Venäjälle..

      • Anonyymi

        Vinku-Intian tyyppiset maat ja joissa ihmiset rätittää . Onhan noita, niistä tunkee tuota kaapuväkee tännekin.


    • Anonyymi

      Savonmaa saattaisi olla vihoviimeisin paikka mihin muuttaisin.

      • Anonyymi

        Kuopijoo on kommee kalakukko kaupunki Kallaveen äärellä.


    • Anonyymi

      Ruotsiin

    • Anonyymi

      Ruotsi on pilattu, väkivaltaa ja matuja ihan liikaa. Samalla tiellä tämä rakas Suomi.

    • Anonyymi

      Mikä matuissa ahdistaa, talossamme asuu matu joka käy työssä, hänellä on työnpuolesta auto käytössä, tekee työtä joka ei kelpaa suomalaiselle.
      Keskikokoinen kaupunki jossa asuu maahanmuuttajia, osa käy työssä, perheellisiä, lapset käy koulua heistä kasvaa ehkä hyvin koulutettuja .
      En nykyään kiinnitä heihin huomiota, vähän erinäköisiä, pitäisikö alkaa vihaamaan näitä ihmisiä.
      Nykyinen maahanmuutto ei uhkaa yhteiskuntaa kun pyrimme kontrolloimaan, kontrolli oltava EU tasolla.

      • Anonyymi

        En ikipäivänä sinne muuttaisi,
        missä asuu '' vääräuskoisten tappajia''!

        !!


        Ruotsiin ei kukaan terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu ihminen halua ainakaan muuttaa.
        Liikaa pommeja, liikaa ammuskelua, liikaa autojenpolttamisia, liikaa kivittämistä: Yksinkertaisesti: Aivan Liikaa Matuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ikipäivänä sinne muuttaisi,
        missä asuu '' vääräuskoisten tappajia''!

        !!


        Ruotsiin ei kukaan terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu ihminen halua ainakaan muuttaa.
        Liikaa pommeja, liikaa ammuskelua, liikaa autojenpolttamisia, liikaa kivittämistä: Yksinkertaisesti: Aivan Liikaa Matuja.

        Minkälaiset maisemat sinulla on sieltä luolastasi ulos,
        jossa tietämättömänä ja asenteellisena erakkona pysyt ?
        Halusit ilmeisesti myös henkilökohtaisesti ilkeillä ja purkaa kaunojasi palstan
        Ruotsissa asuvia kirjoittajia kohtaan...
        Nm. Kaikki paistaa läpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaiset maisemat sinulla on sieltä luolastasi ulos,
        jossa tietämättömänä ja asenteellisena erakkona pysyt ?
        Halusit ilmeisesti myös henkilökohtaisesti ilkeillä ja purkaa kaunojasi palstan
        Ruotsissa asuvia kirjoittajia kohtaan...
        Nm. Kaikki paistaa läpi

        Huvittavan kommentin laukaissut palstan varsinainen "intellektuelli" sanan sarkastisessa mielessä. Ei minkäänlaista kaunaa Ruotsissa asuvia kohtaan, asuu siellä omaa sukuanikin.
        Nauretaan toki yhdessä!

        Se "tietämättömyys" josta niin innolla olet muita huomauttelemassa on enemmänkin kohdallaan omassa kirjoituksessasi, on toki tullut esiin ennenkin "yksniittisestä" tavastasi ajatella...mutta ei pidä surra, ethän ainoa sellainen ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittavan kommentin laukaissut palstan varsinainen "intellektuelli" sanan sarkastisessa mielessä. Ei minkäänlaista kaunaa Ruotsissa asuvia kohtaan, asuu siellä omaa sukuanikin.
        Nauretaan toki yhdessä!

        Se "tietämättömyys" josta niin innolla olet muita huomauttelemassa on enemmänkin kohdallaan omassa kirjoituksessasi, on toki tullut esiin ennenkin "yksniittisestä" tavastasi ajatella...mutta ei pidä surra, ethän ainoa sellainen ole.

        Rasistipersu halveeraa taas normaaleja suomalaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasistipersu halveeraa taas normaaleja suomalaisia.

        No jo taas, löytyi "yksniittinen" lisää..mutta älä sinäkään sure?


    • Anonyymi

      Kyll maar se o tuo meirä itänaapurin maa.

      • Anonyymi

        Kaikki tämän maan rajojen ulkopuolella olevat.


    • Anonyymi

      Aika pahoja olisivat
      Haavisis ja Kom Marin alue Nliitossa

    • Anonyymi

      Turkki, kamala
      Ynnä muut islamistiset maat.

    • Anonyymi

      "Eletään niinkuin viimeistä päivää!

      Ei meillä,
      mutta minusta nuo Australian Sidneyn asukkaat kyllä,
      kun siellä on metsää palanut nyt oliko se 400 mijoonaa hehtaaria,
      niin siellä aiotaan pitää uudenvuoden ilotulitus.

      Hämmästyttävää.


      Hyvää loppuvuotta ja onnellista uutta!
      Miaelina.

      • Anonyymi

        Australia on matuvapaa. Voisimpa muuttaakin sinne.


      • Anonyymi

        Kiitos! Samoin sinulle!


      • Anonyymi

        Tavanomaisiin maastopaloihinsa niin tottuneina, on nuo rikollisten jälkeläiset aivan sokeita👺🤮 mitä nuo valtavat palot ilmastolle aiheuttaa!


    • Anonyymi

      Lappiin.

    • Anonyymi

      Putiniaan

    • Anonyymi

      Enpä tahro täältä Skoonen maaseutukylästä minnekkään , krematorioon kun se aika tulloo :)
      Per-kel

    • Anonyymi

      Suomi on apinoiden maa ja niitä ei ole monia maailmassa.

      • Anonyymi

        Eihän meitillä ole banaaneja ikä palmuja, sopimaton ilmasto apinoille, variksii ja harakoi, vekkuleita oravia vaan, mitä tommost väität?


    • Anonyymi

      Kiinaan en muuttaisi, liikaa ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    7. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    8. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3036
    9. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3034
    Aihe