(HUOM aihealue on valittu randomisti!) Moi, oon 6lk poika jolla on käytännössä liian pieni pippeli. Penikseni on levossa 4cm ja pystyssä 9cm ja kasseissa kasvaa vaaleita karvoja ja peniksen yläpuolella vähän tummaa. Lisään vielä että kassini näyttää joskus laskeutuneilta ja isommilta, mutta joskus ne ovat ihan hemmetin pienet ja aivan kurkussa... Mikä neuvoksi?
Liian pieni penis
7
187
Vastaukset
- Anonyymi
Crossi ajossa ei tarvi liian suuria vehkeitä, potenssi laskee muutenkin rytkeessä!
Pieni pippeli ei tule tielle ajaessa oli laji mikä hyvään, eli oikeastaan aika ok homma tähän harrastukseen.
- Anonyymi
Rupee poliisiksi virkapuvulla saa feministi naisen. Elätte sinä tossunalla onnelisen elämä voit käydä normi miesten kimppuun joukolla jos MIES puolustautuu tuomari latelee syytteet miestä vastaan vaikka te kävitte joukolla päälle. Teille on oma ammatti siis!!!
- Anonyymi
Parkouri se krosvilttiis.
- Anonyymi
Aivot voi jättää narikkaan kun lähtee kentälle!
- Anonyymi
Ei ole liian pieniä peniksiä olemassakaan! Ne on vain isopinppisten naisten provoja!
- Anonyymi
Ehkä oikea tuleva autovalinta voisi auttaa asiaa......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668