Kevari pätkii kaasua annettaessa

Anonyymi

Tosiaan pyörä oli n. 1kk seisonnassa ulkona +10 korkeimmillaan ja matalimmillaan -5. Seisonnan jälkeen jäähdytysnestettä, öljyä ja bensaa on lisätty.

Kevari lähtee ykkösellä käyntiin ja käy OK. Kuitenkin kaasua annettaessa moottori pätkii eikä suostu antamaan kierroksia. Tyhjäkäynnilla pidetty n. 5 min. Moottori myös lämpenee hitaasti. Voiko ongelma olla kylmässä moottorissa vai jossain muussa?

6

<50

Vastaukset

• Venttiilien säätö jos on nelitahti mosa!

• Kyseessä siis Husqvarna SMR 125

• Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä siis Husqvarna SMR 125

Kylmää konetta ei kannata huudattaa, kaasarin voi laittaa ultraääni pesuun niin lähtee kökkäreet!

• Anonyymi kirjoitti:

Kylmää konetta ei kannata huudattaa, kaasarin voi laittaa ultraääni pesuun niin lähtee kökkäreet!

Juu, ajattelin itekkin, että ongelmana on varmaankin kaasarissa oleva roska. Pyörä on menossa huoltoon ja tutkivat kaasarin siellä joten ongelman pitäisi ratketa. Kiitos vastaamisesta.

• Kai sen nyt itsekin putsaa mitä ihmettä, onko kaikki ihan kädettömiä, itse diagnosoin kaasari ongelmat 125 crossista jo lapsena

• Kaasaro on Husqvarnan SMR:ssä aika vaikeassa paikkaa ja pitää irrottaa paljon osia että pääsee käsiksi. Mulla ei ole kokemusta kuin puoli vuotta moottoripyöristä joten en viitsi itse alkaa säätämään.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    95
    3751
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1779
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    65
    1524