Kaikenlaiset sisällöntuotannolliset työt kiinnostavat. Some on itsellä käytössä päivittäin ja liikun eri sosiaalisen median kanavissa kuin kala vedessä. Instagram, Snapchat ja Facebook kovimmassa käytössä mutta myös mm. Twitter ja Linkedin ovat tuttuja edellisistä projekteista. Etsin pääasiassa pitkäaikaista jatkuvaa työsuhdetta mutta myös lyhytkestoisempia saa tietenkin ehdottaa. Myös monipuolisemmat työtehtävät kiinnostavat mutta pääasiassa hommat mitä voi tehdä somessa tai muuten nettiä hyödyntäen. Olen kuitenkin avoin kaikille tarjouksille. Ota yhteyttä sähköpostitse niin keskustellaan lisää! [email protected]
Etsitään sisällöntuottajan töitä
3
127
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaa muu vailla lisätuloa ja voisi tehdä kirjoittamistyötä helpoista aiheista? Pääasia että olet hyvä ja rento kirjoittaja. Etätyötä tarjolla, voidaan sopia tunnit ja palkka sopimuksen mukaan, laita viestiä minulle tai jätä s-posti.
- Anonyymi
Onpa epämääräistä. Laita viestiä minulle... Kenelle? Mihin osoitteeseen vai tännekö julkisesti? Laita itse yhteystietosi ja kerro, minkälaisesta kirjoitustyöstä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa epämääräistä. Laita viestiä minulle... Kenelle? Mihin osoitteeseen vai tännekö julkisesti? Laita itse yhteystietosi ja kerro, minkälaisesta kirjoitustyöstä on kyse.
Varmaan taas joku chat operaattori juttu?. Kannattaa laittaa omaan ilmoon edes jonkinlainen varma palkka/palkkio "vaatimus", niin ei tule jonninjoutavia ehdotuksia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075728- 835097
- 1394486
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542899
- 532802
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006