Kaikenlaiset sisällöntuotannolliset työt kiinnostavat. Some on itsellä käytössä päivittäin ja liikun eri sosiaalisen median kanavissa kuin kala vedessä. Instagram, Snapchat ja Facebook kovimmassa käytössä mutta myös mm. Twitter ja Linkedin ovat tuttuja edellisistä projekteista. Etsin pääasiassa pitkäaikaista jatkuvaa työsuhdetta mutta myös lyhytkestoisempia saa tietenkin ehdottaa. Myös monipuolisemmat työtehtävät kiinnostavat mutta pääasiassa hommat mitä voi tehdä somessa tai muuten nettiä hyödyntäen. Olen kuitenkin avoin kaikille tarjouksille. Ota yhteyttä sähköpostitse niin keskustellaan lisää! [email protected]
Etsitään sisällöntuottajan töitä
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaa muu vailla lisätuloa ja voisi tehdä kirjoittamistyötä helpoista aiheista? Pääasia että olet hyvä ja rento kirjoittaja. Etätyötä tarjolla, voidaan sopia tunnit ja palkka sopimuksen mukaan, laita viestiä minulle tai jätä s-posti.
- Anonyymi
Onpa epämääräistä. Laita viestiä minulle... Kenelle? Mihin osoitteeseen vai tännekö julkisesti? Laita itse yhteystietosi ja kerro, minkälaisesta kirjoitustyöstä on kyse.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa epämääräistä. Laita viestiä minulle... Kenelle? Mihin osoitteeseen vai tännekö julkisesti? Laita itse yhteystietosi ja kerro, minkälaisesta kirjoitustyöstä on kyse.
Varmaan taas joku chat operaattori juttu?. Kannattaa laittaa omaan ilmoon edes jonkinlainen varma palkka/palkkio "vaatimus", niin ei tule jonninjoutavia ehdotuksia

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245201Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1814925"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693379Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072966Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242292Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2371728- 991289
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781270Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.74990Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96927