Siskoni on vienyt vanhempiemme ja isovanhempiemme perukirjat ja yksityiskirjeitä hän omaan pankkilokeroon eikä halua antaa minulle niistä kopioita.
Miten minun tulisi menetellä saadakseni esipolvien asiakirjat myös minun luettaviksi?
Oikeudet suvun asiakirjoihin
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
verottajalta saat kopiot ainakin vanhempiesi perukirjoista,isovanhempien osalta saat kopion jos olet ollut heidän kuolinpesän osakas.
kirjeistä sun pitää neuvotella siskosi kanssa.- Anonyymi
Hieno vastaus, mutta väärin menee.
On kova homma saada verottajalta tietoa, etenkin silloin jollei ole kuolinpesän osakas.
Verottaja ei noin vain ala noita kopioita lähetteleen.
Helpoimmalla pääset kun ja jos tiedät kuka on laatinut perukirjat, molemmat tahot, eli isovanhempiesi, kuin myös vanhempasi, niin tähän ottaa yhteyttä.
Jos ette ole riidoissa, niin käytä oveluutta ja kuin ihan muissa asioissa kysyt nuo tiedot siskoltasi.
Toinen vaihtoehto on, että käännyt oikeusaputoimiston puoleen, ei hyvä ratkaisu, mutta jollei muuta keinoa ole.
Aika selkeä syy miksi hän niitä papereita piiloittelee, mietippä itse onko jo kyseessä kavallus.
Näitä puukstaaviloi Lawetorder
- Anonyymi
Lawetti taas höpöttää omiaan,verottaja kyllä kopion postittaa kun sinne soittaa,ei siinä ole mitään ongelmaa.
Kuten ensimmäinen vastaaja totesi niin sun pitää olla kuolinpesän osakas jotta sulla olisi oikeus saada perukirja haltuusi.vanhempiesi osalta olet ainakin,isovanhempien osalta en tiedä kun et ole kertonut että oletko sä pesän osakas vai et,jos et ole niin lain mukaan sulla ei ole mitään oikeuksia saada perukirjaa kouraasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022