Hyviä unilääkkeitä:

Anonyymi

- melatoniini (nopea- ja pitkävaikutteinen, molemmat)
- tryptofaani
- teaniini
- tulehduskipulääkkeet
- avena sativa
- banaani
- kiiwi
- kamomilla
- magnesium (paras sellainen joka sivellään iholle ohuen ihon kohdalla,
esim polvitaipeisiin taakse)

Kandee kokeilla.

6

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hei tiedättekö et akupunktio auttaa unettomuuteen.Etsikää kiinalainen lääketiede hoitajat paikkakunta.Google haku tämä.

• Anonyymi

Nuo on varmaan hyviä. Melatoniinia ei kannata ottaa kuin 1 mg, koska isompi annos ei tehoa vaan haittaa. Harva tietää tämän. Alkuperäiset kehittäjät ovat vihaisia kun lääketeollisuus vaan myy aina vain isompia annoksia, kun sillä saa enemmän voittoa, vaikka hyötysuhde huononee. Isompi määrä voi parantaa unta placebona kyllä, mutta fysiologinen teho on paras annoksella 1 mg.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Itse käytin Sedixiä (kärsimyskukkauute) ja nyt kokeilin yöaikaisiin ongelmiin valerianaa.

• Anonyymi

Valeriaana oli mulle hyvä, käytin sitä jaksottain n. vuoden. Ostin luontaiskaupasta halvemmalla, apteekissa on turhan kallista vaikka sama aine, apteekin pillereissä on myös turhia lisäaineita. Valeriaana teki vähän tokkuraiseksi päivällä jos otti paljon, mutta mitään muita haittoja ei ainakaan mulle ollut, ja se rauhoittava päivävaikutuskin tuntui stressissä ihan hyvältä joskus.

Valeriaana on aika vahva aine isoina annoksina, sitä on käytetty vanhastaan hermosärkyyn ja epilepsialääkkeenä. Siitä nimikin, rohtovirmajuuri. Virma tarkoitti epilepsiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valeriaana oli mulle hyvä, käytin sitä jaksottain n. vuoden. Ostin luontaiskaupasta halvemmalla, apteekissa on turhan kallista vaikka sama aine, apteekin pillereissä on myös turhia lisäaineita. Valeriaana teki vähän tokkuraiseksi päivällä jos otti paljon, mutta mitään muita haittoja ei ainakaan mulle ollut, ja se rauhoittava päivävaikutuskin tuntui stressissä ihan hyvältä joskus.

Valeriaana on aika vahva aine isoina annoksina, sitä on käytetty vanhastaan hermosärkyyn ja epilepsialääkkeenä. Siitä nimikin, rohtovirmajuuri. Virma tarkoitti epilepsiaa.

Kärsimyskukkauute teki mut sekavaksi kuin olisin huumeessa... nämä on niin yksilöllisiä.

Teaniinia olen ajatellut kokeilla ihan muuten vaan, stressiin jne. Nykyään nukun aika hyvin.

https://madinfinland.org/teaniini-apu-ahdistukseen-ajattelu-ja-unipulmiin/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27